ستیا نفسستیا نفس، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 4 روز سن داره

ستیانفسم

سالگرد ازدواج مامی جون وبابی جون

1391/10/7 18:14
نویسنده : مامان زهرا
3,254 بازدید
اشتراک گذاری

مامان جون وبابایی عزیزم خیلی دوستتون دارم

سومین سالگرد ازدواجتون مبارک

.

15ام آذر ماه بود،دیدم مامانی ام خیلی توجنب وجوشه

فهمیدم یه خبرایی هست،صبح منو برد خونه مامان جون معصومه وخودش رفت بیرون

منم کلی با مامان جونی ام وعمه جونم بازی کردم

این مامانی شیطونم بعدازظهرم منو برد پیش مامان جونیم گذاشت

وقتی منو آوردخونمون دیدم خونمون تزیین شده،یه بوهای خوبی از آشپزخونه می اومد

کمی با مامانی ام بازی کردم تاخوابم بردقهر

.

اما سربزنگاه بیدار شدم

ای مامان وبابای کلک

میخواستن دوتایی خلوت کنن ویه شام عاشقانه بخورن،

ولی من نذاشتمقهقههقهقههقهقهه

وقتی بوی غذابه مشامم خورد بیدار شدمخنده

.

.

وای منم غذا میخوامنیشخند

.

تاشما باشین منو قال نذارینزبان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان سبحان جون
8 دی 91 11:15
ماشالا به این گل دختری نانازی خداحفظش کنه عروسک خانوم من یه ماچ ابدارش بکن
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ستیانفسم می باشد