ستیا نفسستیا نفس، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 4 روز سن داره

ستیانفسم

می نویسم برای نفسم

1391/10/7 18:18
نویسنده : مامان زهرا
960 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فرشته ناز مامان

'

گلم امشب وارد ماه چهارم از زندگی قشنگت می شی،توی ماهی که گذشت کلی شیطون شدی و واسه من وبابایی دلبری کردی

هر روز به خاطر داشتن تو نازنینمون خدای مهربون روشکر می کنیم

فرشته کوچولوی من الان که دارم این مطالب رو واسه تو نازنینم می نویسم تو توی خواب نازی ومن دلم نمی آد از کنارت جدا بشم،کلی واسه فردا دلشوره دارم،آخه فردا قراره واسه واکسن چهار ماهگی بببریمت

الهی مامانی فدای توبشه،دختر نازم قوی باش آخه مامانی طاقت دیدن اشکای تورو نداره

از استرس خوابم نمی بره،کوچولوی من خیلی دوستت دارمقلب

بگذریم......

ستیاجونم، نفس مامان دیگه واسه خودت خانمی شدی

یه مدتی هست که دیگه شبا تنهایی تو اتاق خودت می خوابی و من فقط یکی دو باری میام وبهت سر میزنم،دلم نمی اومد اتاقت رو جداکنم ولی باید یه روزی این کارو می کردم،شبای اول که تنهات می ذاشتم وقتی واسه شیردادن می اومدم کنارت با دستای کوچولوت دستای منو محکم می گرفتیقلبماچ

کلی نازت می کردم آروم می شدی و لالا می کردیماچعزیزم خیلی خوب بااین مساله کنار اومدی

حالا دیگه به تنهایی خوابیدن عادت کردیماچدختر شجاع منماچ

.

خدایا فرشته من چقدر ناز لالایی کرده

.

این دوتا عکس رو الان ازت گرفتم

نازدونه من رویاهای شیرین ببینی

یه وقت نترسی ها مامانی همیشه کنارته وحواسش به توهست

دوستت دارم عروسکمماچ

ماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

سمانه مامان آوا
7 دی 91 19:55
سلام ستیا جون مرسی که به ما سر زدی ...خیلی هم خوشحال می شم که با شما دوست بشم....پس لینک می کنم شما رو....ایشالا واکسن زدن اذیت نشی... آفرین خانوم شجاع که توی اتاق خودت می خوابی...آفرین به این مامان که از الان جدات کرده...من هنوز نتونستم این کارو کنم... بازم به ما سر بزن

قربون شما،منم شمارو لینک میکنم
نگین زندایی
8 دی 91 1:32
آفرین به تو ستیا جونم.از اینکه دختر شجایی هستی زندایی رو خیلی خوشحال کردی.
مامان سلنا
8 دی 91 20:13
سلام من مامان سلنا هستم . چه دختر نازي دارين ماشاالله
متولد شهريور هستن .
يك سوال يعني تو اتاق خودش تنها تا صبح ميخوابه ؟
واسه شير چي كار ميكنين؟
لطف كنين جواب بديم ممنوع ميشم.
راستي وبلاگ ستيا جون رو اد كردم

سلام
ممنون که به وبلاگ ماسر زدین
بله شبا وقت خواب میبرمش تو اتاقش
اصلا جای دیگه ای نمی خوابونمش
وقت خواب بهش شیر میدم و روی تخت پارکش می ذارمش
اگه بی تابی کنه چراغ اتاقش رو خاموش می کنم وقتی می بینه اتاق تاریکه می خوابه
وقتایی هم که به من نگاه میکنه چشمامو میبندم تافکرکنه من خوابیدم
وقتی که خوابش عمیق میشه تنهاش می ذارم اگه یه وقت از خواب پرید زودی خودم رو بهش میرسونم تاگریه نکنه
خوابش که سنگین میشه 4ساعتی شیر نمی خواد
البته اتاق خواب من وستیا زیاد فاصله نداره وقتایی که بیدار میشه از سروصداش بیدار میشم
الان دیگه به تنهایی خوابیدن کاملا عادت کرده
تو کل طول روزم هروقت می خوابه همیشه تو اتاقش میذارمش


مامان آی سل
10 دی 91 11:41
الهی،آخه مامانی چطور دلت اومد این دختر نازو خوشگل از خودت جدا بخوابونی .آخه هنوز خیلی کوچیکه ....
خاله سودا
12 دی 91 15:34
فرشته کوچولو دوست داشتنی تر شدی..چه حرفای خوشگلی مامان مهربونت بهت گفته .فرشته دوس داشتنی

میسی خاله جون مهربونم
ayda
13 دی 91 18:09
سلام ستیاجون مرسی که به ماسرزدی...خیلی هم خوشحال میشم که دستت را به گرمی بفشارم به امیددیدار
ساناز
27 دی 91 22:52
آخه جه ناز خوابيدى

ممنونم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ستیانفسم می باشد