ستیا نفسستیا نفس، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره

ستیانفسم

پایان سه ماهگی من

1391/10/7 0:49
نویسنده : مامان زهرا
830 بازدید
اشتراک گذاری

امشب سه ماهگی من به پایان رسیدومن چهارماهه شدم،باباجون مهربونم به خاطر4ماهه شدنم واسم سه تاعروسک ناز خریدهقلببابایی جون دست گلت درد نکنهقلبمن ومامانی عاشقتیمماچماچ

.

منم کلی واسه بابایی ام شیرین کاری کردم ودلشو بردم

.

تو این عکساهم بابایی منو به شکل عروسک ها درآوردهقهقهه

بعدش بابایی ومامانی نشستن وکلی بهم خندیدنقهقهه

.

.

به نظرشما چطور شدم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ابرومتفکرخیال باطلبهم می آد؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

پیور گرل
7 دی 91 16:39
دختر خیلی ناز و ملوسی داری خدا برات نگهش داره خواستی عکسای خوشگلشو تقویم کنی یه سر بیا وبلاگم
نگین زندایی
8 دی 91 1:44
وای چه خوشگله عروسکات ستیا جون.مبارکت باشه عزیز دلم.چقدر با مزه شدی خیلی بهت میاد شکله عروسکا شدی.من ودایی از همین جا تورو کلی می بوسیم.



مرسی زندایی جونم
دُخـملـیـــــــــ شکلکـــــــــ✿
12 دی 91 3:07
فدات شم خاله تو چه ناناسی.............. با افتخار لینک شدید راستی یه نکته... از همین الان به یاد داشته باشید برا اولین کسی که خواستید نظر بزارید آدرس وب و اسمتونو بنویسید نظرتونو بنویسید بعد پایین نظزتون یه گزینه هستش نوشته(مشخصات شما حفظ شود)اونو تیک بزنید و ارسال کنید نظرتونو حالا از این به بعد واسه هرکسی خواستید نظر بدید اسم و آدرستون آماده است ولازم نیست بنویسیدشون...... و خیلی راحت تر میشه وقتی کسی میخواد بیاد تو وبتون از طریق نظرتون میاد امیدوارم به دردتون بخوره...
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ستیانفسم می باشد