ستیا نفسستیا نفس، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره

ستیانفسم

خونه مامان جونی

1391/10/6 13:51
نویسنده : مامان زهرا
975 بازدید
اشتراک گذاری

قلبسلام دوستان مهربونم

پدرجون ومامان مهنازم یه دوهفته ای می شد که رفته بودن مسافرت ومن ومامان جونم خیلی دلمون براشون تنگ شده بود،تا رسیدن خونشون زودی رفتم پیششون وپریدم تو بغلشونبغلبغل

آخ که چقدر دلم براتون تنگ شده بودبغل

پدر جون و مامان مهناز کلی با من بازی کردن وقربون صدقم رفتن و منم واسشون کلی خندیدم ودلشون رو بردمقلبقلبقلبقلبقلبقلب

.

مامان جونم زودی از فرصت استفاده کردو منو خواب کرد وجیم شد

.

رفت بیرون تا کمی به کاراش برسه

یک ساعت بعد از خواب پریدماز خود راضیاما مامانی ام نبود

ای مامانی بد من گرسنم شده،شیر می خوام

انگشتام چقدر خوشمزه ان

.

این عروسکم روهم میتونم هام کنم

.

من  شیر می خوام،چراهمش عکس میگیرینزبان

.

پس منم عروسکم رو می خورم

.

بالاخره مامانی ام اومد

نیشخندزباننیشخندزباننیشخندزبان

شب دایی های مامانی ام اومدن خونه مامان مهناز

این عکس دوستم تارا جونی که معرف حضورتون هستماچ

.من وتاراجون در کنارهم

از راست به چپ:ساناز جون (خواهرتاراجون)،تارایی،خودگلم،اسماجون

هرسه تایی شون دختردایی جونای مامانی ام هستنماچماچ

.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان ساجده
3 دی 91 19:13
سلام عزیزم متین تو مسابقه سوگواره محرم آتلیه سها شرکت کرده اگه لطف کنید بیاد تو وبلاگش به آدرسی که هست برید و بهش رای بدید ممنون میشم در ضمن اگر به کوچولوی دیگه ای رای داده باشید مشکلی نداره میتونید بازم رای بدید
الينا گلينا
4 دی 91 10:28
چشمتون روشن.اي مامان بد كجا جيم شدي كه ستيا اينقدر گشنه مونده كه مي خواد عروسكش را بخوره ها؟
مامان نیایش
4 دی 91 11:08
چه عروسک نازی خدا براتون حفظش کنه ماشا الله خیلی ملوسه ممنونم از حضورت شا دباشید همیشه و جمعتون جمع


نگین زندایی
5 دی 91 13:55
سلام ستیا جون امروز 4 ماهه شدی عزیزم.زندایی تورو خیلی دوست داره فرشته کوچولو.امیدوارم در کنار مامانی وبابایی شادوسلامت باشی


ممنون زندایی جون عسیسسسسسسسم
دایی مسعود
5 دی 91 13:59
سلام دایی جون 4 ماهگیت مبارک


میِِِِِــــسسسسسسسسسی دایی جونم
خاله سودا
5 دی 91 14:05
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ستیانفسم می باشد