ستیا نفسستیا نفس، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 8 روز سن داره

ستیانفسم

یک ماهگی من

1391/10/1 11:52
نویسنده : مامان زهرا
1,067 بازدید
اشتراک گذاری

یه روز صبح مامان جونی باکمک مامان مهناز منو حموم کردن

بعدش لباسامو تنم کردن

حسابی گرسنم شده بود ،بعد نوش جان کردن شیرم بغل مامانی ام خوابم گرفت

مامانی ام منو گذاشت روی تختم

دختر ناز

کمی بازیگوشی کردم بعدش خوابیدم

اون شب یه دوست جدیدپیداکردم،اسمش تارا جونه که 21مهرماه به دنیا اومده

منم 22ام باهاش آشنا شدم

دختر ناز

بعدچند مدت تولد تاراکوچولو بود،منم به همراه مامان جونم شیک وپیک کردم ورفتم تولدهورا

اما اونجا حسابی حوصله ام سر رفت آخه دیدم همه دارن نینای نینای میکنن ولی من نمی تونم قر بدم ترجیح دادم بغل مامانی ام لالایی کنمقهر

.

تارا جونم لالایی کرده بود

.

اینم عکس دوتاییمونماچ بوس بوس تاراجونم دوست عزیزمماچ

.فردای تولد تارا جون عید قزبان بود

پدر جونم کوسفند خریده بود و من دوست داشتم برم وبا ببیی جون بازی کنم اما مامان وبابای تنبلم دیر از خواب پاشدن ومن نرسیدم که ببیی روببینم ،خیلی دپرس شدم

.

مامانی وبابایی تصمیم گرفتن منو خوشحال کنن ،به بهانه دو ماهه شدنم یه کیک فسقلی خریدن و دور هم یه جشن کوچولو گرفتیم

.

.

دوستتون دارمبامن حرف نزنبامن حرف نزن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

میثم اسلامی
1 دی 91 14:23
چه جیگر خوجلی بوس بوس
خاله سودا
1 دی 91 14:25
خداهمه این فرشته های کوچولورو واسه مامانو باباشون نگه داره
الينا گلينا
2 دی 91 13:54
چه دختر ناز گلي .راستي يه بار يه كيتي شيرين ديديم بالاخره . همه عروسك هاي كيتي خيلي بد ريخت اند ولي عروسك ستيا خيلي نازه .از كجا گرفتيد آخه ما عشقه كيتي ايم.به قول باباي الينا جون تم زندگيمون كيتي ه.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ستیانفسم می باشد