ستیا نفسستیا نفس، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره

ستیانفسم

سه ماهه شدن من

1391/10/1 11:53
نویسنده : مامان زهرا
596 بازدید
اشتراک گذاری

.

سیلام سیلام ،من سه ماهه شدمخجالت

تو این عکس دارم با مامان جونی ام حرف می زنم

.

وتو این عکس دارم براش دلبری می کنم ومی خندمقهقهه

.

مامانی حسابی منو لوس می کنهخنده

.

بعضی شبا مامانی اینجوری سعی می کنه منو بخوابونه،نمی ذاره دستام آزاد باشن

.

ولی وقتی موفق نمی شه بی خیال می شهچشمک

من وباباجونم دوتایی بهش می خندیمقهقهه

.

این عروسک مورد علاقه منهماچخیلی دوسش دارمقلبمن با این مشغول میشم و مامانی به کاراش می رسه

.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مریم
1 دی 91 14:41
چشات چقدنازن ستیا خانم خداتورو واسه پدرومادرت حفظ کنه نانازی
مامان آنی
2 دی 91 2:03
وای خداجون چه دخمله نازی حالب اینکه با ویانای من تقریبا همسن هستی عروسکم با کمال افتخار بیا باهم دوست بشیم من لینکت کردم ستیاجون بازم پیشم بیا
ساناز
27 دی 91 22:48
ستيا ماشالا هزار ماشالا خيلى قشنكي[hr
مرسی ساناز جونم
]

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ستیانفسم می باشد