ستیا نفسستیا نفس، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 1 روز سن داره

ستیانفسم

سیزده بدر با ستیا جونم

1392/2/1 19:10
نویسنده : مامان زهرا
1,900 بازدید
اشتراک گذاری

      سلام دخمل نازم

 

 

.

 

روز سیزدهم فروردین من و تو وبابامحمود جون به همراه خانواده پدری من وخانواده پدری بابایی به روستای توریستی کانرود در پنج کیلومتری شهرمون آستارا رفتیم

این عکسارو من از تو وبابایی تو مسیر راه دربند به کانرود گرفتم

منظره پشت هتل بین المللی اسپیناس

 

.

 

.

 

.

 

 

.

و اینم عکس ویلای عمو مسعود که به تازگی درست کردن وما کل روز سیزدهم رو اونجابودیم

 

 

.

 

اینجاهم تو بغل منی عزیزم

 

 

.

دخملی عزیزم بعداز صرف ناهار تو رو به دو تا مامان جونا سپردیم ومن وبابایی به همراه پدربزرگ ها وعموها ودایی جون وخانمهاشون به طرف کوه رفتیم

بعد یک ساعت مامانی ام با موبایلم تماس گرفت وگفت که تو خیلی بی تابی میکنی ومنم با عجله خودم رو رسوندم به ویلا وتو رو بغلت کردم ،همین که اومدی تو بغلم آروم شدی و به خواب رفتی

وقتی بیدار شدی هوا تاریک شده بود

ومن همون موقع متوجه شدم که اولین دندون دخمل گلم نمایان شده

     هورا    دختر نازنینم روییدن اولین مروارید سفیدت مبارکت باشههورا

 

اینم عکس عمه جون مطهره

.

 

بعد برگشتن یه آبتنی حسابی کردی و بعدش لالا

 

 

.

این بود خاطره اولین سیزده بدر دختر نازمبای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

مهشید
18 فروردین 92 21:00
زهراجون وستیاجونم سلام،عیدتون مبارک،ستیا جون ماشا...هرچی بزرگترمیشی خشگل تر میشی خیلییییییییییییییییی دلم میخواست تعطیلات عید بیام تو و مامانی رو از نزدیک ببینم ولی بدجور سرما خورده بودم،ستیاجونم روی ماه تو و مامانی رو ازدور میبوسم


ممنون خاله مهشیدجونم،خیلی دوستت داریم
فلوریا مامان دیانا
18 فروردین 92 22:36
جیگر خاله دندون تازه مبارررررررررررررررررررکههههههههههههههههه ما که فعلا حسرت یه دندون در دهان دیانا هستیم. دکترش گفته تا 15 ماهگی دندون دراوردن طبیعیه. دست راستتو بکش رو سر دیانا شاید خانوم راضی بشن دندون دربیارن راستی ستیا جون دو روز پیش خواهرم هم به وبلاگت سر زده بود و می گفت هزار ماشاله خیلی دختر نازیه. می بینی خاله دل کل فامیل مارو بردی هاااااااااااااااااا.


میسی خاله فلوریاجونم،ان شاالله دیاناجونم به همین زودیاصاحب مروارید میشه
آیدا
18 فروردین 92 22:51
عزیزم جیگر دلم واسش تنگ شده بود الهی اون دستاتو بخورم نفس دندونت مبارک


میسی خاله آیداجونم
بهار(مامانی شهراد)
19 فروردین 92 10:24
ma umadiiiiiiiiiiiiiiiim
متین من
19 فروردین 92 15:32
سلام امیدوارم خوش گذشته باشه عزیزم حتما که همینطوره واقعا جای زیبا ودیدنی همیشه شاد باشی

ممنون عزیزم
مامان مينا
20 فروردین 92 14:03
سلام عزيز خاله انشالا كه خوش كذشته باشه دندونتم مبارك خوشملم



میسی خاله جون مهربون
شادی
21 فروردین 92 1:09
عسسسیییسسسم خوششششمممملللم دوستت دارم خیلی دخمل ناسی هستی
فائزه مامان مهدیار
21 فروردین 92 16:42
13بدر مبارک ک ک
چه جای با صفایی
وای خاله جون اولین مروارید مبارکت باشه



میسی خاله جونم
FARIBA
22 فروردین 92 1:11
نفس خاله ایشالا هزارمین سیزده بدرت رو بگذرونیعکس آخریش خیلی نانازه.....hr
ممنون عزیزم
مدیا
23 فروردین 92 19:59
سلام عزیرم واقعا نازی ومروارید کوچولوت مبارکه جای خیلی با صفایی داری من میخواستم ازت بپرسم اهل کجایی که خودتون گفتید انشالله سال خوبی داشته باشید


ممنون عزیزم
نگین زندایی
24 فروردین 92 21:55
سلام ستیای عزیزم.رویش 2تااز مرواریدهای قشنگتو به تو فرشته کوچولوی نازتبریک میگم گلم.امیدوارم زود زود دختر بزرگی بشیو بقیه ی مرواریدای قشنگتم دربیاریراستی ستیا عکسهاتم دیدم جالب بودن خوشم اومد.دوستت دارم عزیزم میبوسمتبای بای


ممنونم زندایی جونم
دخملی شکلک
24 فروردین 92 22:40
دخملی شکلک برگزار میکند مسابقه با شکوه نی نی با حجاب...فقط مخصوص دخملا برای شرکت در مسابقه فقط کافیه: عکس با حجاب نی نی تون رو (فقط 1 عکس) توی یک پست به عنوان مسابقه نی نی با حجاب در وبلاگ قشنگتون قرار بدین و آدرس آپلود شده اون عکس رو برامون توی همین پست بزارید .... مهلــت ثبت نام از 24 تا 31 فروردین ماه و رای گیری از 1 تا 7 اردیبهشت ماه انجام میشه
مادام
28 فروردین 92 21:42
مامان الیناجونی
2 اردیبهشت 92 16:46
به به معلومه خیلی خوش گذشته با اجازه میلینکمتون


ممنون ،منم اگه آدرس وبلاگتون رو پیدا کنم لینکتون میکنم
ریحانه مامان آرمیتا
2 اردیبهشت 92 17:47
سلام نی نی نازی دارید،با اجازتون شمارو لینک کردم به من و نی نی ام هم سری بزنید واگه خواستید ماروهم به عنوان دوستاتون لینک کنید باتشکر مامان آرمیتاکوچولو
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ستیانفسم می باشد