ستیا نفسستیا نفس، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره

ستیانفسم

❤❤جشن دندونی پرنسس نازم❤❤

1392/2/3 18:38
نویسنده : مامان زهرا
2,206 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام صد تا سلام

                                       من اومدم با دندونام         

سلام دختر دوست داشتنی من

فرشته های مهربون روز سیزدهم فروردین یه دونه مروارید سفید کوچولو واست عیدی آوردن وفردای اون روز هم دومین مروارید کوچولو روی لثه هات جوونه زد واینجوری بود که سیزده مابدر شد

قلبو واسه من وبابایی تبدیل شد به یه روز خاطره انگیز وزیباقلب

قلببعد این هر سال سیزده بدر یاد دندون در آوردن تو می افتیمقلب

 

دخترک شیطونم روز هفدهم فروردین واسه اولین بار منو گاز گرفتی،آخه جوجه کوچولوی من تو با اون یه دوتا دندونای ریزه میزه ات چه جوری منو گاز میگیریگریهگریهگریه

و بعدشم چون خیلی از این کارت لذت میبری همش تکرارش میکنی و من با اخم نگاهت میکنم تاببینم عکس العملت چیه و...

 که چشمای تو از شیطنت برق میزنه و میخندی

 هر چیزی رو که میبینی گاز میگیری و مارو میخندونی

اما وقتی کسی میخواد دندونات رو ببینه نمیذاری مگه اینکه گریه کنی تا دندونات دیده بشن

 

 

                                .

                                   اینم عکس مروارید های سفید ستیاجونم

 

 

هفته گذشته من وبابایی واست یه جشن دندونی خودمونی گرفتیم

ومهمونای عزیزمون خانواده من وباباجون بودن

 واما عکسهای جشن

تزئینات روی دیوار ودر ورودی منزل

 

. .

                 

      و.

 

عزیزم یه شام مختصر تدارک دیده بودیم که زحمت درست کردن غذاها با مامان مهناز بود چون با وجود تو وروجک کوچولو،من نمیتونم هیچ کاری انجام بدم

 

       .

     .

       .

                     تو این عکس پائینی خیلی خوابت می اومد و بهونه گیر شده بودی

 

      .

 

          .

 

                  .

                         

                          happy  first  tooth  setiya

       

  .

                                           

                                           اینم عکس کیک دندونی

            

               .

                                      

                                               و حالا خوردنی محبوب جشن

                                    آش دندونی که خیلی از طعمش خوشت اومد

           

                .

 

                          .

 

وقت شام تو رو بردم اتاقت و کمی خوابوندمت وتو این عکس پائینی شارژ شدی و آماده ای که جشنمون رو ادامه بدیم

 

       .

 

              .

                یه دونه موز از جامیوه ای برداشتی و شروع کردی به گاز گرفتنش

       .

 

       .

 

                 .

 

     .

        مثل پرنسس ها رفتی بغل تک تک مهمونامون وباهاشون عکس یادگاری گرفتی

 

                                  عکس یادگاری با دو تا پدر های مهربون

                                  که هر دوتایشون خیلی دوستت دارن

 

       .

                                              واینم عکس کادوهایی که باز نشدن

 

      .

    دست پدرجون ها ومادرجون ها ،دوتا عموجون و دایی جون وهمسرای عزیزشون درد نکنه

      .

                                       واینم هدیه من به مهمونامون

      .

        و آلبومی که نگه دار عکسها وخاطرات زیبای اون شب بیاد موندنیه و  تو اولین برگش                                                     خودم برات یادگاری نوشتم

      بای بای این بود خاطره یک شب به یاد موندنی همراه با مهمونای دوست داشتنیبای بای

 

 




 

 

                

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

مامان الیناجونی
2 اردیبهشت 92 16:41
سلام به مامانی و ستیا جون مبارکت باشه عزیزم مرواریدای نازت دست مامانی با سلیقه هم درد نکنه چه جشن زیبا و با شکوهی گرفتن خیلی زیبا بود


ممنون از لطفت عزیزم
فلوریا مامان دیانا
2 اردیبهشت 92 16:48
سلام سلام، چه خبرهای خوبی جشن دندونی مبارک دختر نازم دست مامان و بابای مهربونت درد نکنه که چنین جشن خوبی برات گرفتند. جای ما اون گوشه موشه ها خالی بود هااااااااااااااااااااااااا ایشاله جشن تولدت خاله جون. بازم مبارکه. دلتون شاد ولباتون خندون باشه . خیلی دوست دارررررررررررررررررررررررررررم




ممنون فلوریاجونم،ماهم شمارو دوست داریم،دیاناجون رو ببوس از طرف من وستیا


سارا مامان شنتیا
2 اردیبهشت 92 18:17
سلام
دندون کوچولو های ستیا خانم مبارک
دست مامانش درد نکنه با این همه زحمتی که کشیدن
خیلی با سلیقه بود همه چیز


ممنون از لطفتون
مامان بردیا
2 اردیبهشت 92 19:52
سلام عزیزم
پسرم بردیا شورگشتی تو مسابقه نوروزی اتلیه سها شرکت کرده خوشحال میشم اگه به بردیا رای بدهید تا 15 اردیبهشت مهلت داره خیلی وقتتون رو نمیگیره ولی یک رای شما خیلی برای من ارزش داره منتظر کمکتون هستم اگر قبلا به کودک دیگری رای داه اید بازهم میتونید به بردیا من رای بدهید مرسی
ادرس مستقیم اتلیه

http://soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=6


میتونید به وبلاگمون هم بیایید و از اونجا رای بدید

http://bardia_ghelgheli_felfeli.niniweblog.com/


حتما عزیزم
مامان بردیا
2 اردیبهشت 92 19:53
سلام ستیا کوچولو.دندونات مبارک باشه..


ممنونم خاله جون
مامان مينا
2 اردیبهشت 92 21:27
سلام عزيزم مبارك باشه مرواريداى خوشملت دست مامان جونت درد نكنه با اين جشن خوبش قربونت برم ستيا جونم خيلى دوست دارم بامزه خاله


میسی خاله مهربونم
مهسا مامان نورا
3 اردیبهشت 92 19:50
سلام نازم مبارکه قشنگم ایشاله چیزای خوشمزه تر از خوشمزه باهاشون بخوری از اینکه لینکتون کردیم خوشحالیم خوشحال میشم ما رو لینک کنید دوستم.


ممنون خاله جون
حتما لینکتون میکنم
مامان ثنا
3 اردیبهشت 92 20:46
مرواريدات مباركت باشه ستيا جوووونم


ممنونم خاله جون
سمانه مامان آوا
4 اردیبهشت 92 0:52
مبارک باشه دندون موشییات خانوم گلی....دست مامانی درد نکنه چه سلیقه ای به به چه جشن دندونی قشنگی...همیشه شاد باشی ستیا جونییییی


میسی خاله جونم
مامان حسنا
4 اردیبهشت 92 10:51
اول از همه مرواریدهای ستیاجونم مبارک خوشگل خاله
عزیزم ممنون ک اومدی وبم ولی ادرس نذاشته بودی منم شما رو از تو نی نی های شهریور پیدا کردم
خیلی خوشحالم از اشناییتون با افتخار لینک شدی


ممنون که به ماسرزدین،خوشحال شدم
فائزه مامان مهدیار
4 اردیبهشت 92 13:40
الهی االهی مبارکت باشه وای مامانش مبارک باشه
منم دلم خواست
مرسی مامان باسلیقه
ببوس این ناز گلیه بادندون رو
من دلم دندون میخوادددددددددددد


ممنونم عزیزم
ان شاالله به همین زودیا مرواریدای سفید مهدیارجونم درمیاد
سپیده از وبلاگ "کودک من"
4 اردیبهشت 92 17:37
با تشکر و مبارک باشه. ثبت شد


ممنون سپیده جون
آیدا(ماهک)
6 اردیبهشت 92 12:13
عالی بود همه چیز دستت درد نکنه ستیا جونو از همینجا یه بوس بزرگ میکنم


میسی آیداجونم
♥ نیم وجبی ♥
8 اردیبهشت 92 14:26
عزییییز دلم مبارکه مروارید خوشگلت
به به چه چشن قشنگی برات گرفته مامانی مبارکههه


ممنون نیکوجونم
همراز
29 آبان 92 9:33
سلام، تازه با وبت آشنا شدم تا حالا ندیده بودم کسی جشن دندون بگیره....آشش رو خورده بودم، خیلی حرکت جالبی بود خیلی خوشم اومد..............بهترین باشید خانوادگی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ستیانفسم می باشد