ستیا نفسستیا نفس، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 1 روز سن داره

ستیانفسم

دارم میرم مسافرت

1391/11/25 17:50
نویسنده : مامان زهرا
1,143 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام

چند شب پیش رفتیم خونه دایی جون مامانی

تو راه خوابم برد،وقتی رسیدیم خونه دایی جون خواب بودم

.

بعد چند دقیقه بیدار شدم ومشغول بازی با تاراجونی شدم

.

می خواستم دستای تاراجون رو هام کنم

.

فردای اون روز مامان جونم منو برد به حموم تا یه آبتنی حسابی بکنم

.

.

.

.

.

.

بعد آبتنی مامان وبابا مشغول جمع کردن وسایل شدن ومنم تو چمدان مامانی جاسازی کردن

.

آخجون میرم مسافرت

 

 

.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

مامان مینا
24 بهمن 91 22:58
فکر کنم اول همه اومدم اینجا
ایجونم کجا به سلامتی میرید؟؟ انشالله خوش بگذاره... چه عکسای قشنگی تو حموم ازش گرفتی
و چه بامزه گذاشتیش تو ساک...


داره میره مازندران عروسی عمو جونشن
مامان مینا
24 بهمن 91 23:00
هزار ماشالله به این دختر با این موهاش و گیر سری که به موهاش زده ریحانه یمن اصلا مو نداره
نیم وجبی
24 بهمن 91 23:20
خوش بگذره عزیییییییزم
آیدا
25 بهمن 91 10:50
آخی جانم اون موهاشو ببین عزیزم خوش بگذره
نگین زندایی
26 بهمن 91 0:31
سلام سلام عسل زندایی.ستیا جون آبتنی خوش میگذره؟وای ستیا چه با نمک شدی رفتی تو ساکمخصوصا تو عکس آخریت خیلی با مزه میخندیعزیزم مسافرت خوش بگذرهمیبوسمت شیطونک
FARIBA
26 بهمن 91 2:04
دوست عزیزم سلام پسر من در مسابقه زیباترین نی نی شرکت کرده از شما دوست خوبم تقا ضا دارم که کد 507 رو به ایمیل gerafist.yang23@yahoo.com ارسال کنید. اگه میخواید عکس پسرم رو توی شر کت کننده ها ببینید به سایت http://shahrekhatere.niniweblog.com/post10.php برید.لطفا بعد از رای دادن بهم خبر بدید. از لطف شمابسیار بسیار سپاسگذارم پسر من:محمد حسین زیبایی کد 507. مهلت رای دهی تا 28 بهمن
مامان آنی
26 بهمن 91 9:17
این کوچول چه قدر ناز ناز ناز ناز ناز داره خداجون
من و ویانا اون صورت عروسکیت رو یه عالمه بوس


ممنون خاله آنی جون شماهم ویاناجون روببوس
فلوریا مامان دیانا
27 بهمن 91 0:31
قربونت برم خاله با اون خندهای ناااااااااااااازت از دو عکس آخری خیلی خوشم اومد خاله. برا منو دیانا هم جا باز می کنی بیایم توی کوله پشتیت! سفر به سلامت خانومی . ایشاله خوش بگذره. بوس


خیلی ممنون خاله فلوریاجون
مامان مينا
28 بهمن 91 13:23
سلام عزيزم خيلى ستيا جونم تو ساك مامانيت ناز وبا نمك شدى ابتنى خوب بود خوشمل خاله بوس بوس ايشالا بهتون خوش بكذره هميشه به خوشى

ممنون خاله مهربون
FARIBA
30 بهمن 91 0:03
دوست عزیزم.ممنونم که به محمد من رای دادی.ی زحمت دیگه هم برات داشتم.وای خیلی شرمندم..........اگه لطف کنی به این ادرس هم بری و کد 507 محمدحسین زیبایی رو براشون نظر بذاری.یه دنیا ممنونت میشم.تورو خدا ببخشید خیلی اذیتت کردم. http://shahrekhatere.niniweblog.com/post10.php
FARIBA
30 بهمن 91 0:04
فدای این وروجک بشم که تو ساک نشسته...
مامان امیر محمد
1 اسفند 91 14:44
سلام خاله جون من تو مسابقه شرکت کردم وبرای برنده شدن به رای شمااحتیاج دارم ممنون میشم به این سایت بری و بهش رای بدی خـــــــــــــــــالــــــــــــه امروز اخرین روزرایگیری http://shahrekhatere.niniweblog.com/ کد515امیرمحمد رای دادی خّّّّّّّّّّّّّّّّّّّّــــــــــــبـــــــــــرم کن حتما تا ازت تشکر کنمــــــــــــ
آیدا
3 اسفند 91 2:05
مامانی عروسی خوش گذشت؟ دلمون برات تنگید زود به زود بیا پیشمون
مامان اناهیدمهربون
4 اسفند 91 18:23
سلام خشمل من دوست جونییییییییییی
مامان آناهیدمهربون
7 اسفند 91 0:09
عزیزم با اجاره لینک شدین.آخه نی نی هامون همسن هستند


ممنون بابت لینک ،منم لینکتون میکنم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ستیانفسم می باشد