ستیا نفسستیا نفس، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 3 روز سن داره

ستیانفسم

مسابقه وبلاگی....

1391/11/24 1:37
نویسنده : مامان زهرا
703 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستان عزیزم

من امروز توسط مینای عزیز(مامان پرهام جون) به این مسابقه دعوت شدم

هدف از نگارش این وبلاگ:

 

تا نفس زندگیمان دفتر خاطراتی مجازی داشته باشد که در آن هر پستش را با عشق نگاشته ام،عشق بی انتهایم برای وجود پاکی که با آمدنش به زندگی ام مرا مادر نامید ... تاکه بداند چه مقدار غرق عشقش هستم

خدای مهربانم فرشته نازنینی به ما ارزانی داشت که با آمدنش من وهمسرم را دوباره عاشق کرد وچه بهانه ای بهتر از نگاشتن برای این عشق پاک...

 

 

طبق قانون بازی سه تا از دوستای عزیزم رو به این مسابقه دعوت میکنم:

آنی جون(مامان فرشته ناز ویاناجون)

فائزه جون(مامان فرشته دوست داشتنی مهدیار جون

فلوریاجون(مامان فرشته ناز دیاناجون)


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان آنی
24 بهمن 91 14:55
سلام خانمی
ممنون از اینکه من رو دعوت کردی
راستی این ستیا ی ناز و مامانی رو هم از طرف من یه عالمه ببوس


ممنون آنی جون
فلوریا مامان دیانا
24 بهمن 91 16:52
سلام ، خوبی عزیزم؟ ستیاجونم خوبه؟؟ ممنون از دعوتت خانومی. ایشاله که برنده بشین. فقط حالا من باید چیکار کنم؟؟؟؟

ممنون عزیزم
فائزه_مامان مهدیار
24 بهمن 91 19:12
سلام ممنون از دعوتت عزیزرم
ببوس ستیای خوردنی رو


ممنون عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ستیانفسم می باشد