ستیا نفسستیا نفس، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 2 روز سن داره

ستیانفسم

دخترگلم وارد ماه پنجم از زندگی قشنگش شد

1391/11/7 23:48
نویسنده : مامان زهرا
1,258 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر نازنینم

امروز وارد پنجمین ماه از زندگی قشنگت شدی

ستیا شده پنج ماهه

                   

        ستیا

.

نفس مامانی توی ماهی که گذشت کلی شیطون تر شدی و واسه ما دلبری کردی

عاشق تخت خوابت هستی و هر باری که تو رو روی تختت میذارم اینجوری واسم میخندی

.

این یه دونه از عکساته که بعد یه آبتنی حسابی ازت گرفتم

.

همیشه بعد آبتنی گرسنه میشی و با اون چشمای نازت زل میزنی به صورت من

                          قلبقلبقلبقلبقلبقلبقلب

عاشق خوردن انگشتاتی

.

وقتی هم بهت میگم عزیزم انگشتاتو ننداز تو دهن کوچولوت اینجوری نگام میکنی

.

وقتی که مشغول بازی با پروانه جون هستی

.

وقتایی که میخوام بخوابونمت قبلش باید کلی تو تخت پارکت با من  وبابایی بازی کنی وبعدش لالا میکنی

.

از این عکست خوشم میادماچ خیلی ناز خوابیدی

.

واما واسه اولین بار بعداز کلی تلاش موفق شدی انگشتای پاهات رو بندازی تو دهنت

.

داشتم پوشکت رو عوض میکردم  تا پاهات آزاد شدن زودی پاهات رو بردی طرف دهنت ومنم که عاشق شکار لحظه هام اولین حرکتت رو ثبت کردم

.

چه ساندویچ های خوش مزه ای

وقتی ام که متوجه شدی دارم ازت عکس میگیرم این قیافه رو واسم گرفتی

.

                                          ماچماچماچماچ

تو این عکس لالا کردی

.

و این هم ده دقیقه بعدش

مثل بابایی کلی تو خواب وول میخوری

.

اینا چندتایی از عکسهات بود که گلچین کردم وتو وبت گذاشتم

نازنین من خیلی دوستت دارم ،تو روز به روز شیرین تر میشی ومارو بیشتر از قبل عاشق خودت میکنی

تو این ماهی که گذشت خوابت تنظیم شده وسر تایم مشخصی لالا میکنی

غل خوردن رو یادگرفتی وتا یه لحظه ازت غافل میشم واسه خودت وول میخوری

شیرین کاریهات بیشتر شدن واما...........

یه مطلب دیگه اینکه علاقه خاصی به بابایی داری

صبح ها که می خواد بره سرکار بیدار میشی و وقتی بابایی تورو بغل میکنه با دستای کوچولوت صورت بابایی رو ناز میکنی و واسش میخندی

خوب بلدی دلبری کنی شیطونکم

و وقتایی هم که از سر کار برمیگرده اگه خواب باشی بیدار میشی

اگه بیدار باشی وقتی می آد تو خونه کلی واسش می خندی

واگه در حال گریه کردن باشی با دیدنش انگار نه انگار ..... خنده ولوس بازی و....

قلبعزیزم من ومحمود خیلی دوستت داریمماچ


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (28)

نگین زندایی
6 بهمن 91 13:36
سلام سلام ناناز زنداییپنج ماهگیت مبارک عزیزمستیا جون دیگه داری دخمل بزرگی میشی.عکسای قشنگتو دیدم خوشگلم.ستیا جون از اینکه پیشمون هستی کلی با حرکات قشنگت مارو حسابی میخندونی.خیلی دوست دارم وامیدوارم همیشه پیش مامان وبابا سلامت باشی واز بودن فرشته ای مثل تو لذت ببرن.
مامان امیرحسین
6 بهمن 91 16:53
شه ششمای خولدنی دالی فلشته!!
خدابرا پدر و مادرت حفظت کنه
.


ممنون خاله جون
متین من
6 بهمن 91 17:10
نازی تبریک میگم 5 ماهگیت رو هکه عکس هات هم یک از یک خوشکلتر شدن

ممنون خاله جون
saba
6 بهمن 91 20:25
سلام.وبلاگ واقعا زیبایی دارید
من وارد کننده برچسب های دیواری(دکوراسیون منزل) هستم لطفا به وبلاگ من سر بزنید ونظر خود را بگویید واگر مایل بودید تبادل لینک کنیم
با تشکر http://dewall.blogfa.com/


ممنون
حتما بهتون سرمیزنیم
لینک شدید
آیدامقامی
6 بهمن 91 23:05
الهی قربونش عسل دیگه خانمی شدمش اگه این وروجک ببینم کلی گازش میگیرم وای میخورمش عاشقش شدم

ممنون خاله آیداجون
اگه وب داری آدرسش رو بذار لینکت کنم
ممنون که به ماسرمیزنی
نیم وجبی
7 بهمن 91 0:14
خوشگلم چه بزرگ شدی ماشالله خانومی شده واسه خودت چه چشمای خوشگلو گیرایی داری مامانی اسفند فراموش نشه 5 ماهگیت مبارک باشه رمز و خصوصی فرستادم عزیز
خاله آیدا
7 بهمن 91 0:50
قبلا با اسم آیدا دوست مامانی واست پیغام دادم nafasimiz.niniweblog.com

ممنون خاله جون میام پیشت
مامان مينا
7 بهمن 91 14:05
عسل خاله مبارك باشه عكساتم خيلى خوشكلن بوس

ممنون خاله جون



سمانه مامان آوا
7 بهمن 91 20:41
ماشالا چه دخمل ناز و دوست داشتنی هستی شما...این وروجکا هرچی که بزرگتر میشن خواستنی ترو شیطون تر میشن....بوسسس برای ستیا خانوم


ممنون خاله سمانه جون
ازطرف من آواجون رو ببوس
دایی مسعود
8 بهمن 91 0:34
سلام دایی جون دختر از بس دستاتو خوردی سیر نشدی حالا داری پاهای کوچولوتو میخوری؟ستیا جون اخمت منو کشته چه اخمی کردی دایی جون.
دایی جون دوستت دارم


ممنون دایی جون
طراح بنر
9 بهمن 91 14:17
سلام وبلاگ خوب دارین موفق باشید طراحی وب سایت اینتر فیس قالب و بنر لوگو ارم ونشان با کمترین قیمت در کمترین زمان سری هم ب وبلاگ ما بزنید ونظرات خود ودرخواست خود رابزارید انواع قالب وبلاگها قالب کودک وشکلکهای کودکانه تم تولد شکلکهای جورواجور در صورت درخواست تبادل لینک اطلاع دهید موفق وپیروز باشید
aliakbar
9 بهمن 91 23:25
عكساتون قشنگ ولي بهتره تفكيك بشن



ارشیا
10 بهمن 91 23:59
نازنین بودی ماه شدی الهی شادکام و سالم باشی .چشمانت افق ها را نشان میدهند نفس قدوسی همراهت
متین من
11 بهمن 91 14:54
سلام نظر که خصوصی واسم گفته بودی به دستم نرسیده گلم دوباره بذار ممنون از لطفت دوسی خوبم منتظرم


باشه عزیزم
sana
12 بهمن 91 18:46
سلام عزيزم.چه دخمل نازي داري.پنج ماهگيش مبارك.خدا حفظش كنه منم شمارو لينك كردم.

ممنون بابت لینک
لطف داری عزیزم

همسایه مامان بزرگ (^_^)
12 بهمن 91 23:35

به به.هر روز داری خوشگلتر میشی خانمی..ماشالا هزار ماشالا
(•‿• )
بوووووووووووووووس


ممنون خاله جونم
فلوریا مامان دیانا
13 بهمن 91 0:13
سلام به ستیا جون و مامان عزیزش
هزار ماشاله به این دختر ناز و ملوس و خوشگل مامانی اسپند برا گل دخترمون دود کن با کمال افتخار لینکتون کردم امیدوارم دوستای خوبی برا هم باشیم.


لطف داری عزیزم
ممنون بابت لینک
بابا و مامان ارشیا
13 بهمن 91 13:41
امشب جشن تولد وبلاگی بصورت آنلاین برای پسر گلمون ارشیا راه انداختیم ازتون دعوت می کنیم اگه فرصت داشتید تو این جشن همراهمون باشید . جشن از ساعت 8 و 45 دقیقه شروع و تا ساعت 10 ادامه داره . تشریف بیارید خوشحالمون کنید .
خاله آیدا
13 بهمن 91 22:30
مامانی چرا دیر به دیر عکسای ستیارو میذاری دلم واسش تنگ میشه زود زود بیا

باشه خاله آیداجون
مامان آنی
14 بهمن 91 15:32
الهی قربونت برم که روز به روز داری عسل تر میشیلباس های صورتی هم خیلی بهت میاد عروسکم



ممنونم خاله آنی جونم
مامان مینا
15 بهمن 91 18:22
هزار ماشالله به این دختر
خیلی نازی خاله جون...
ریحانه هم وقتی عمیق میخوابه دستاشو مثل ستیا بالا میزاره خیلی خوردنی میشن وقتی اینجوری میخوابن. وقتی ریحانه اینجوری میخوابه باباش طاقت نمیاره و بوسش میکنه و ریحانه هم که حساس... زودی بیدار میشه
ستیا رو ببوسش خیلی...


ممنونم خاله میناجون
مامان امیررضا
16 بهمن 91 11:14
فدای اون چشای نازت بشم خاله.ساندویچتو بخور عزیزم


میسی ممنونم خاله جون
fariba
21 بهمن 91 11:16
سلام عزیزم ممنون ک جواب دادی.ا که موافق باشی تبادل لینک کنیم.راستی از سه ماهگی جدا خوابوندیش؟خودت کجا میخوابی؟تا صبح چند بار بهش سر میزنی؟ممنون میشم جواب بدی.
fariba
21 بهمن 91 21:56
شماهم با افتخار لینک شدید.بوس
مامان مينا
23 بهمن 91 14:14
عزيزم به مسابقه دعوت شديد ميتونيد بريد تو وبلاك ببينيد
مائده(ني ني بوس)
24 بهمن 91 16:29
آخيييييي چه دخمل نازنيني
شقایق مامان آرشا
25 اسفند 91 0:18
سلام عزیزم وبلاگ قشنگی دارید خوشحال میشم تبادل لینک کنیم.موافقتتون رانظر بذارید.حتفاعزیزم
مامان رادمهر
3 خرداد 92 10:45
سلام عزیزم.روز پدر رو به شما و خانواده محترم تبریک میگم. با اجازه من هم لینکتون کردم.ممنون به ما سر زدین
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ستیانفسم می باشد