ستیا نفسستیا نفس، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره

ستیانفسم

نظرات (20)

مامان متین جون
26 دی 92 16:09
سلام خانومی.خدا حفظ کنه گل دخملی رو واستون خیلی نازه پیش ماهم بیاین
فلوریا
26 دی 92 20:49
خوشگلی ، ماهی ، ملوسی ، جیگرتو خام خام بخوررررررررررررررررررررررم
نگین زندایی
26 دی 92 21:15
سلام عسلییییییییییییییییییییی زنداییوای ستیا جونم دلم میخواد از اینجا همه ی عکس هاتو بخورم لپوووووووووووووووووووووراستی شیطونک اونجایی که شال بستی چقدر شبیه مامانت شدیستیا من تورو با عینکت میخورم هاممممممممممممممخیلی عکس هات قشنگ بودن دخملی ،آخه چه زود تو بزرگ شدیفرشته کوچولو خیلی دوستت دارمممممممممممممممممممم
مامان اناهیدمهربون
27 دی 92 13:23
ستیا جونم من عاشقتم.عاشق اون چشا وموهای ناز وخوشگلت که الهی خدا از چشم بد همیشه حفظشون کنه..عزیز دلم همه عکسات به دل میشینه ناز دار خانم.کاش تو یه شهر بودیم که میتونستم از نزدیک ببینمت ماه من مامان جون ستیا بفرمایید خصوصی لطفا
فاطمه مامان وانیا
27 دی 92 20:21
ماشالا دخمل نازی داری خدا حفظش کنه
سمیرا مامان پرنیان
29 دی 92 0:51
خصوصی
فائزه مامان مهدیار
30 دی 92 18:17
الهی من فدای اون چشمای نازت بشم که توی رورک نشستی و اونطوری نگاه دوربین میکنه از چی تعجب کردی زهرا جون هزار ماشالله ستبا روز به روز نازتر میشه ببوسش
مامان بنیتا
2 بهمن 92 1:51
نااااااازی عزیزم ماشالا به این عروسک کوچولوی ناز و خوردنی...عکساش هم یکی از یکی خوشگل تره
مامان الینا جونی
3 بهمن 92 18:01
چی بگم از شیرینیت عزیزم دیگه چیزی واسه گفتن نمونده فقط میتونم بگمممممممممممم خدااز چشم بد حفظت کنه عزیزم خیلیییییییی دوست دارم خاله جونننننننننننننننننن
مامان آنی
4 بهمن 92 16:10
خیلی عکسای خوشدل و نازی بود مخصوصا اون دوتا عکس اول
عاطفه مامان انیتا
8 بهمن 92 16:29
چه عکسهایی خیلی ناز شده حتما یه اسپندی دود کن براش مامانی ...
نارین
8 بهمن 92 18:47
سلام دوست عزیز کوچولوی نازی دارین از فروشگاه مام دیدن کنین تخفیف داریماااا
بهاره مامان الینا
10 بهمن 92 9:11
گلم حیف بود واقعاً این عکس قشنگ جا بمونه خیلـــــــــــــــــی نازی سیتا جون عزیزم لینکتون کردم
مريم مامان نيكان
11 بهمن 92 10:24
12 ماه گرد به روایت تصویر واقعا عالی بود دست گلت درد نکنه مامان ستيا جان
مامان هانا
12 بهمن 92 1:08
مااشاالله دخمل نازی داری خدا حفظش کنه واست به ما هم سر بزنید
منصوره مامان زهره
15 بهمن 92 11:54
یه دختر عمه دارم 3 ماه کوچیکتر از ستیا جونه که شباهت زیادی به هم میدن.سر فرصت یه عکس ازش براتون میذارم ببینید . عکسای ستیا رو به عمه م نشون دادم خیلی متعجب شد و براش جالب بود
مامان زهرا
پاسخ
چه جالب،باشه حتما بذار تا ببینم عزییییزم
ماجون
17 اسفند 92 23:54
چه دخمل نازی خدا حفظش کنه
مامان الی و محیابانو
21 اسفند 92 11:16
خیییییییییلی جیگری دوباره نشستم عکسهاتو با حوصله دیدم.....خوب دلم برات تنگ شده بود خااااله...... اون قدر پشیمونم که موهای ممحیا رو کوتاه کردم ....
مامان زهرا
پاسخ
ey jonam ghorbon mehrô môhabatet azizam eshkali nadare kheili zod mohash boland mishe,khoshgel khale harjor bashe naze
مامان
24 اردیبهشت 93 12:40
خیلی نازه جوجه طلاییتون. خدا حفظش کنه به ما هم سر بزنین خوشحال میشیم
الهام مامان سلنا
8 خرداد 93 14:54
ی چونم عزیز دلمی از اولشک این دخمل خوشگل بود بوسسس
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ستیانفسم می باشد