ستیا نفسستیا نفس، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 1 روز سن داره

ستیانفسم

فدای خنده های شیرینت

1392/10/12 21:42
نویسنده : مامان زهرا
1,775 بازدید
اشتراک گذاری

لب خنده هاتو وا کن         منو از خودم جدا کن

توی این دنیای غمگین         مهربون شو با ما تاکن

از تو ماه صورت تو             من فقط یه خنده می خوام

ازهمه شادی دنیا           لبی که می خنده می خوام

 

s

s

s

s

s

s

s

s

s

 

تو بخند تامن بخندم     در به رو غم ها ببندم

تو بخند دلبرک من      خنده هاتو می پسندم

تو بخند ،خنده قشنگه        خنده ی تو نفسه

من با تو جون می گیرم      بی تو آروم می میرم

s

s

s

s

 s

s

s

s

s

از نگاه خنده روی صورت کودکم خدا هم خنده کرد

s

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

سمیرا
12 دی 92 16:00
سلام وای چه ماهی تو فرشته کوچولو
nice.design
12 دی 92 16:46
سلام مامان ستیای عزیز چه عکسای نازیییی چه دخمل ناز و شیطونی ماشالا عکس هفتمی و اونی که ستیا جان توش عینک زده و اونی که کلاه گذاشته رو خیلی پسندیدم اجازه دارم سیوش کنمو براتون طراحیش کنم؟ خیلی ناز میشن من طراح عکس و پوستر و کارت پستال هستم... برای کارام تخفیف گذاشتم پوستر 3000 تومان در صورتی که پسند نشد، شما هزینه ای پرداخت نمی کنید! ولی خیلی خوشگل میشه، مطمئن باشین ناراضی برنمی گردین
مامان زهرا
پاسخ
ممنون حتما سر میزتم
آیدا
12 دی 92 17:32
عاشق این خنده هاشم مخصوص اون که کنار دریا عینک زده خدایا کاری کن که لب همه کوچولوها همیشه خندون باشه
مامان زهرا
پاسخ
ممنون خاله جوووونمان شاالله
خاله سودا
12 دی 92 17:35
شلام 3 تیا ...آخه خدا من از مانیتور چطور گازت بگیرم! با خنده های قشنگت منم به خنده آوردی . دیشتملی سن دیشتملی
مامان زهرا
پاسخ
بیا خونمون تامنو ببینی،اما نمیذارم گازم بگیری
فلوریا مامان دیانا
12 دی 92 17:51
با تمام مداد رنگی های دنیا به هر زبانی که بدانی یا ندانی ! خالی از هرتشبیه و استعاره و ایهام … تنها یک جمله برایت خواهم نوشت : دوستت دارم ستیااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
مامان زهرا
پاسخ
میسی خاله جوووووووووووووووونم
فلوریا مامان دیانا
12 دی 92 17:57
داغ باشیندا اکین اولماز اکین اولسا بیچین اولماز دنیادا مین گوزل اولسا بیری سنین تکین اولماز
مهسا مامان نورا
12 دی 92 18:25
فدا ی اون خنده ای شیرینش من بشم عسلم ماه ماه آخه به چه زبونی بگم که دلم با دیدن عکسات پر میکشه تا استارا اما دستم به جایی بند نیست کی میشه من تو رو عسیسم ا زنزدیک ببینم یعنی میشه خدایا آخه این همه زیبایی رو خدا یکجا داده بهت که دلم و اب کنی ودست کوتاه باشه چرا من و اذیت میکنین تو رو خدا این همه عکسهای خوشمل میزاری و قند تو دلم اب میکنین قربونت برم خاله وای خدا چکار کنم من حالا میشینم و گریه میکنم من ستیا میخوام یالا یالا خوب جا یمن بغلش کنو فشارش بده مامانی و کلی ببوسش قلبم داره جدا میکنه ازسینه ام این فرشته شما خدا رو شکرت به خاطر داشتن ستیا
مامان زهرا
پاسخ
وای عزیزم در مقابل این همه ابراز احساسات کم آوردم،دوست خوبم کاش بهم نزدیک بودیم
مهسا مامان نورا
12 دی 92 18:27
عاشق اون موها ی گوگولی و دندونهای موش موشی و لپای گلیتم انار دونه من
مامان زهرا
پاسخ
فدای تو عسسسسسیسسسسسسسسسسم
مامان سارا
12 دی 92 21:44
عزیززززم چقدر تو نازی
عمه حدیث خوشگله
12 دی 92 22:07
ای جااااااانم ... ماشاالله به ستیاجون از وب دخملی دیدن کردم خوشحال میشم پیش ماهم بیاین
مامان زهرا
پاسخ
ممنون عزیزمحتما
زهره
13 دی 92 10:27
ماشالاه هزار ماشالاه خیلی دختر خوردنی و نازیه....ادم میخاد بغلش کنه ...بوس بوس
نگین زندایی
13 دی 92 10:45
وای الهی قربونت بره زندایی جینگیلکمستیا جونم بخندعزیزکم ،بخند که خنده هات خیلی قشنگهاز خدا میخوام تو زندگی قشنگت همیشه ،همینجوری بخندی نفس خانماز همین جا کلی میبوسمت عشقمخیلی خیلی دوستت دارم عروسک کوچولو
مامان زهرا
پاسخ
فدا مدا عسسسسیییسسسسسسسسم
مامان بنیتا
13 دی 92 18:52
وای خدا خنده هاشو عشقههههه عزیزم خصوصی داری
مامان زهرا
پاسخ
میسی خاله جون
مامان سید عرشیا
21 دی 92 20:17
قربون خنده های قشنگت برم عزیزم. تو چه قدر نازی
مهشید مامان مهتا
22 دی 92 13:03
با سلام طراحی تقویم و کارت تبریک سال 1393 با عکس کودک شما با نازلترین قیمت که در هیج کجا پیدا نمیکنید تقویم تک برگ:2500 کارت تبریک:2000 همچنین ساخت کلیپ،طراحی قالب وبلاگ، صفحه خوش آمد گویی و دگمه هدایت به بالا با عکس عزیزانتان این فرصت طلایی را از دست ندهید www.mahta139166.niniweblog.com www.mahta91.niniweblog.com
مامان الینا جونی
3 بهمن 92 17:57
عزیزززززززززززززززززززززززمممیییییییییییییییییی با این خندهات قند تودلم آب شد
عاطفه مامان انیتا
8 بهمن 92 16:28
سلام ستیا جون چه ناز شده با این خنده های خوشگلش .....ببوس دخمل خوشگلروووو
متین من
9 بهمن 92 1:29
الهام مامان سلنا
25 اردیبهشت 93 15:49
ای جونم چه دخمل نازی چه خنده هایی منم با خنده هات به خنده افتادم خانومی ممنون که به وب ما سر زدین با افتخار لینکتون میکنم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ستیانفسم می باشد