ستیا نفسستیا نفس، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 4 روز سن داره

ستیانفسم

تولدت مبارک دختر دوست داشتنی من

1393/6/5 22:49
نویسنده : مامان زهرا
73,950 بازدید
اشتراک گذاری

 

                               ستیا

 

امروز برایم تکرار آن روز فراموش ناشدنی است...

 

روزی که

 

پلک جهان می پرید

 

دلم گواهی می داد

 

اتفاقی می افتد

 

اتفاقی می افتد...

و لحظاتی بعد 

 

فرشته ای از آسمان فرود آمد در دامان من

 

دنیا صدای گریه کودکی را شنید که امروز تنها بهانه برای خندیدن من است...

 

امروز روزی است که تو به دنیا آمدی...

 

همان روز زیبایی که خداوند مهربانم با تمام عظمتش به زمین لبخند زد و بهار را به یمن حضورت به ما بخشید...

 

بهار زیبای من،دخترکم می خواهم امروزم را فقط به تو فکر کنم..

 

به زمانی که چشم گشودی و آغوش زمان ضربان قلبم را با تو یکی نمود و دنیایم با تو آغاز شد و به یمن حضور تو من مادر نام گرفتم...

 

دخترم ،دنیای من

 

امروز برای من فقط یک روز تولد معمولی نیست بلکه روز تولد تمام شادی های عالم است...

 

امروز سالروز شاد شدن من به خاطر وجود دوباره توست...

 

امروز روزی است که عاشقانه خدا را شکر می گویم برای داشتن تو...

 

این را بدان همیشه و همیشه قشنگترین صدای زندگی من تپش قلب توست و باشکوه ترین روز زندگیم روز تولد توست

 

پس همیشه برایم بمان و بدان که عاشقانه دوستت دارم

 

 

                ستیاجونم

 

 

زیبای من 

تو دختر متولد شدی برای همیشه پاک بودن

 

                         ستیا

 

تو دختر متولد شدی برای همیشه زیبا بودن

 

                               ستیا

 

تو دختر متولد شدی برای لطیف بودن

 

                                ستیا

 

تو دختر متولد شدی برای عشق ورزیدن

 

                               ستیا

 

تو دختر متولد شدی برای محبوب بودن

 

                                ستیا

 

  تو دختر متولد شدی برای مهربان بودن

 

              ستیا

 

تو دختر متولد شدی برای تحسین شدن...تحسین کردن

 

          ستیا

 

تو برای همه این خوبی ها دختر متولد شدی،برای به وجود آوردن لبخند زیبای پروردگار،رضایت پدر و دعای مادر

 

           ستیا

 

تو بهترین هدیه خدا به ما هستی

تو همانی هستی که با خلق شدنت قلب خدا را از شوق لرزاندی و او را با تمام عظمتش در قلب پاک خود گنجاندی

 

ستیا

 

تو هدیه هایی را از خالقت به امانت گرفته ای که برای بازگرداندنشان با تمام وجود مسئولی

 

پس مثل همیشه بهترین باش

 

                              ستیا         

          تو آمدی و خدا خواست دخترم باشی        و بهترین غزل توی دفترم باشی

           

          تو آمدی که بخندی ،خدا به من خندید       و استخاره زدم ،گفت کوثرم باشی

       

          خدا کند که ببینم عروس گلهایی              خدا کند که عروس صنوبرم باشی

             

           تو آمدی که اگر روزگارمان بد بود     تو دست کوچک باران باورم باشی

         

         بیا که روی لبت باغ یاس می رقصد         بیا گلم که خدا خواست دخترم باشی

               

          تو آمدی و خدا خواست از همان اول        تمام دلخوشی روز آخرم باشی

 

                             

نفسم،امسال روز میلاد دو سالگیت مصادف شده با روز میلاد بانوی بزرگوارمون حضرت معصومه،بانوی پاک دامن و بلند مرتبه ای که نام تو بر گرفته از لقب ایشان است ومن از این بابت بسیار خوشحالم

 

                                      محبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبت

 

                                  ستیا

 

خدای مهربونم میدونم امروز روز تولد منه و تو این روز هر آرزویی بکنم برآورده میشه

آرزو می کنم همه نی نی های دنیا همیشه سالم باشن و سایه خانوادشون بالای سرشون باشه و جهانی آروم و بدون جنگ و خونریزی داشته باشیم

پسندها (16)

نظرات (34)

آی ناز
6 شهریور 93 23:31
اخی ستیای ناز دختر عمه طاها کوچولو تولدت مبارک کاش مطالبتون رو رمزدار نمیکردین من از خوانندههای همیشگی خاطرات ستیا و طاها هستم.
مامان منصوره
7 شهریور 93 12:13
تولدت مبارک عزیزم
مامان نی نی کوچولو
7 شهریور 93 23:18
تولدت مبارک گل نازمبه به شما خودت گلی ،خانم گل کنار گلها هم ایستادی گل و گل و گلتر شدی عسلیوای ستیا چه لباس عروس خوشگلی پوشیدی ،خیلی قشنگه عزیزم و خیلی هم بهت میاد ماه بودی ماهتر شدی با این لباس عزیز دلم قربون اون آرزوی قشنگت انشاالله عزیزمآمین دوستت دارم ستیا جونم
مامان ضحا طلا
8 شهریور 93 10:31
سلام تولدستیا جون مبارک انشاء اله زیر سایه پدر ومادر مهربونش بزرگ بشه بوسسسسسسسسسسسسسس
مامانی
8 شهریور 93 22:41
سلام عزیزم ستیا جون تولدت مبارک عزیزم انشالله 120 ساله بشی
خاله مهشید
9 شهریور 93 11:53
ستیا عزیزم تولدت مبارک3> :-* :-) :-* خیلی دوستت دارم عسلم
مامان زینب
9 شهریور 93 16:32
عزیز دلم خانم کوچولوی من تولد قشنگت مبارک
شيرين
9 شهریور 93 17:31
ستیا جونم عروسک دوست داشتنی تولدت مبارک انشآلله همیشه زیر سایه پدر و مادر بزرگ شی عکسها بی نظیر بود پرنسس کوچولو
سپیده
10 شهریور 93 0:22
تفلدت مبالک فلشته کوچولو.... چ لباس علوس خوشملی...چ دخمل خوشملی...
مامان الینا جونی
10 شهریور 93 8:10
الهییییییییییی من تو دختر شیرین رو قوربون بشمممممممممممم چقدر باید حسرت بوسیدن اون لپای نازت رو بکشمممممممم ماشاا.... عزیز خودمییییییییییییتولدت مبارکککککککک شیرین بانو عسل بانو
مامانی
11 شهریور 93 0:41
یه فرشته به معنای واقعی، تولدت مبارک فرشته کوچولو
مامان مریم
11 شهریور 93 1:38
تولدت مبارک باشه عزیزم ..... دوست دارم
مامانی و بابایی دخمل بلا
13 شهریور 93 11:41
تولدتتتتتتتتتتتتتتتتتتت مباااااااااااااااااااااااارکککککککککککککککک
مامان بنیتا
14 شهریور 93 2:58
ستیا دختر ناز و دوست داشتنی دو ساله شدنت مبارک عروسک قشنگ
♥مهشید مامان مهتا
14 شهریور 93 10:56
عزیزم تولدت مبارک مبارک مبارک باشه گلم روز دختر هم به این خوشکل خانوم مبارک
مامان زهرا
15 شهریور 93 8:55
سلام خوشگلم تولدت مبارک ایشالله هزار ساله بشی. ناناز هر روز ماه تر میشه تو این لباس بیشتر مثل فرشته هایی دوست دارم نفس
نیکــو
15 شهریور 93 12:46
تولدت مبارک باشه فرشته ی دوست داشتنی .. ۱۲۰ساله بشی نازنینم
خاله سودا
15 شهریور 93 23:24
واییییییییییییییییییییییییی چقدر نازیییییییی ماشالله ...
فروغ
17 شهریور 93 13:17
تولدت مبارک ستیا گلی ان شاا.. سال های سال با خوشی و سلامتی زندگی کنی و به هرآنچه میخوای برسی سایه مامان و بابا هم همیشه بالای سرت باشه عزیزم به من هم سر بزنید خوشحال میشم با هم دوست بشیم
فلوریا مامان دیانا
17 شهریور 93 14:20
_████__████_███ __███____████__███ __███_███___██__██ __███__███████___███ ___███_████████_████ ███_██_███████__████ _███_____████__████ __██████_____█████ ___███████__█████ ______████ _██ ______________██ _______________█ _████_________█ __█████_______█ ___████________█ ____█████______█ _________█______█ _____███_█_█__█ ____█████__█_█ ___██████___█_____█████ ____████____█___███_█████ _____██____█__██____██████ ______█___█_██_______████ _________███__________██ _________██____________█ _________█ ________█ ________█ _______█
فلوریا مامان دیانا
17 شهریور 93 14:22
تولـــــــــــــــــــــــــدت مبــــــــــــــــــــــارك عزيز دل خالــــــــــــــــــــــــــــــــه انشاالله كه صد ساله شي نه صدوبيست ساله شي نه صد و بيست سال كمه هميشه زنده باشي اين هم كادوي تولدت http://www.kelishe.com/wp-content/uploads/2013/06/Happy-Birthday-Greeting-Card-8.jpg
h.e
17 شهریور 93 17:11
ای جونم عروس خانوم
مامان مریم
18 شهریور 93 22:26
سلام و درود چه پست قشنگيه اين پست پر از احساس و حرفهاي مادرانه دخترانه.ستيا عزيزم تولدت مبارك انشالله 120 ساله بشي
mamani
19 شهریور 93 11:09
عزیز دلمی الهی که 120 ساله بشی عزیزم قربونت برم ناز نازی ناقابله
سمیرا مامان پرنیان
22 شهریور 93 23:32
عاطــفـــﮧ مامان انیتا
3 مهر 93 17:38
سلام سلام دیر اومدم تـــــــــــــولد ستیا خانوم مبارک ..ایشالاهزار ساله بشه خانوم خوشگله تولدش مبارک
مامان سمانه
16 مهر 93 23:17
,•’``’•,•’``’•, .’•,`’•,*,•’`,•’ `’•,,•’` هر کودک ، گلدانی ست که از زیباترین گل های معطر ، خانه ها را به نزدیکت ترین بهارها گره زده است . روز کودک مبارک . . .
مامان سمانه
4 آبان 93 2:22
تولدت مبارک عزیزم با ارزوی بهترین ها برای دخترخوشکلی مثل تو
معصومه مامان ستیا
26 آبان 93 12:34
سلام عزیزم خوبید؟ منم یه دخترک به نام ستیا دارم یعنی مثل دختر شما پرمو و خانوم میشه یه روزی؟؟؟؟خدا حفظش کنه ماشالله بهش
مامان مریم
28 آبان 93 13:05
تولدت مبارك ستياي عزيز و دوست داشتني . مثل فرشته ها مي موني .انشاله كه تولد 120 سالگيتو جشن بگيري
مامان فائزه
8 آذر 93 20:15
سلام ستیای زیبا سلام مامان خوشگلترین دختر دنیا خوبید ستیا گلم تولدت مبارک
اهورا
17 دی 93 18:51
لباسهای بچه گانه گذاشتم خوشحال میشم سر بزنید تخفیف هم داره http://arzansarahoora.blogfa.com/
مامان آنی
3 اسفند 93 9:06
تولدت مبارک عروسک زیباعکسات فوق العاده بود
باقر
18 مهر 94 5:54
ماشالله. خدا حفظش کند
مامان زهرا
پاسخ
ممنون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ستیانفسم می باشد