ستیا نفسستیا نفس، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 4 روز سن داره

ستیانفسم

دوستتـــــــ دارم...

1393/3/1 17:38
نویسنده : مامان زهرا
776 بازدید
اشتراک گذاری

                          seti tala

 

این روزها دوستــــــــ داشتنـتــــــــ بزرگترین نعمتـــــ دنیاستــــــــــ ...

مرا شاد می کنـــــــــد!

لبخـــــــــــند را بــــــــــــه دنیایـــــــــم هدیه می دهــــــــــد ...

حتــــــــــــــــی این روزها گاهـــــــی پـــــــرواز می کنـــــم!

من این دوستــــــــــــ  داشتن را از هر چیز این دنیـــــــــا بیشتر دوستـــــــــــــــ دارم...

 

نظرات (26)

الی
2 خرداد 93 17:00
http://arash590.1000charge.com/
نیکــو
3 خرداد 93 0:42
ای جونم عروسک
مامان الی و محیا بانو
3 خرداد 93 9:01
خییییلی قشنگ بود....مگه میشه این نفس رو دوست نداشت ....منم دوستت دارم عروسک خوش خنده ی خاله....
♥مهشید مامان مهتا
3 خرداد 93 12:29
سلام به ستیا جونم و مامان گلش دلم براتون تنگیده بود ماشا ا... چه خانمی شده دخملی ها بووووووووووووووس
مامان زهرا
پاسخ
ممنون عزیییییزم
مامان نی نی کوچولو
3 خرداد 93 23:22
عسلیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی بگیرشون خیلی جیگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگری
مامان الینا جونی
7 خرداد 93 11:12
خیلی شیرینه این دوست داشتنها مخصوصا عشق ورزیدن به این فرشته های نازززززززززززززز ببوس روی گل و ملوسمو زهراجون
مامان زهرا
پاسخ
ممنون عزیزم
✿مامادنیز✿
9 خرداد 93 0:52
سلام چه خوشگلی نا ناز خانوم مامانی میای تبادل لینک ؟اگه موافقی و لینکمون کردی یه ندا بده تا اولین قدم دوستیمونو برداریم
مامان زهرا
پاسخ
ممنون
مامان الی(الهام)
12 خرداد 93 19:22
بابا توکه منو نصف عمرکردی زهرا...ترسوندیم..... خدا روشکرکه حل شده....چی شد درست شد...بیا وب...لطفا
متین برنا
14 خرداد 93 18:59
وبلاگتون قشنگه نه به اندازه دخترتون این متن آخری به تمام معنا قشنگه اجازه بدید منهم از اون استفاده کنم سری هم به من بزنید اگه ممکنه رمز رو داشته باشم
مامان ز✿ـرا
16 خرداد 93 23:29
خیلی ماهی عزیزم
مامان هلیا جون
19 خرداد 93 14:53
چه دخمل نازی افتخار دوستی میدید؟
الهام مامان سلنا
21 خرداد 93 20:34
ای جونم دخمل دوست داشتنی بوسسسسسسسسسسسسسس خانمی اگه میشه منم رمز میخوام ممنون
مامان زهرا
پاسخ
ممنون
مامان ز✿ـرا
23 خرداد 93 1:49
خانمی اگه مایل بودی به منم رمز بده.در ضمن ممنون که به نقاشی دخترم رای دادید
مامان زهرا
پاسخ
خواهش می کنم
جیران بخشنده
25 خرداد 93 9:58
سلام من جیران هستم 15 سالمه و مدتی با وب دختر خوشگلتون آشنا شدم ستیا جون خیلی نازه
مامان زهرا
پاسخ
ممنون گلم
مامان فائزه
25 خرداد 93 15:16
سلام ای جانم چقدر این ستیا جون ماهه خدا حفظش کنه واسه مامان زهرا جونش قربونت برم زهراجون شرمنده وقت نمیکنم وب مهدیارو اپ کنم اما برنامه ریزی کردم که به اینجاو دوستان هم برسم میبوسمت گلم ببوس ستیای خوشگلتو
مامان زهرا
پاسخ
ممنون دوست گلممن هر وقت میام وب امکان نداره به وبلاگ مهدیار سر نزنم
مامان الهام
3 تیر 93 0:23
خانمی همچنان من منتظر رمزم
جیران بخشنده
4 تیر 93 19:38
خاله جونم اگه دوست داشتید به من هم رمز بدید
شیدا
5 تیر 93 14:38
ستیااا جون خیلییی نازی بوووس ب منم رمز میدی ستیا جون ؟؟
مامان زهرا
پاسخ
ممنون
سریر و سرمین
11 تیر 93 2:00
سلام ستیا جون ما با هم همشهری هستیم و از دوستای آوا جون, دختر خاله آیدا. خوشحال می شیم با دختر گلی مثل شما هم دوست شیم. ما شما رو لینک کردیم با اجازه
مامان زهرا
پاسخ
سلام،به به خیلی خوبه که همشهریهامون تو نی نی وبلاگ دارن زیاد میشنبا کمال میل عزیزمخوشحالم از آشناییتون
متین من
11 تیر 93 22:51
بوس برای ستیا عزیز
مریم مامان نيكان
16 تیر 93 16:10
عزيزم ميشه لطفا رمزو هم ب من بدبد
مامان سمانه
8 مرداد 93 12:41
عاشقتم خاله جونی با خنده هاااات عزیزم
جشن تولد مدرن کودک و نوجوان با شایلین تم
11 مرداد 93 18:35
سلام شما در قرعه کشی جشن تولد مدرن کودک و نوجوان با شایلین تم برنده شده اید لطفا برای ثبت و دریافت هدیه به نام خود اقدام کنید جشن تولد مدرن کودک و نوجوان با شایلین تم و یا http://www.arzanhadaya.mihanblog.com
مامان الهام
6 شهریور 93 1:58
من از تو گلبنی بهتر ندیدم / ز تو باغ گلی خوشتر ندیدم میان این همه گلهای عالم / گلی خوشبوتر از دختر ندیدم . . . روز دختر مبارک
مامان الهام
18 شهریور 93 19:26
سلام خانومی منتظر عکس های جدید از خوشگل خانم هستم
ملیحه
10 بهمن 94 19:19
سلام عزیزم میخوایم یه گروه دوستانه با مامانای نی نی وبلاگی توتلگرام تشکیل بدیم نظرت چیه اگه دوس داشتی تونظرات خصوصی بهم اطلاع بده
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ستیانفسم می باشد