ستیا نفسستیا نفس، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 23 روز سن داره

ستیانفسم

آتلیه 18ماهگی نفسی

1393/2/15 13:37
نویسنده : مامان زهرا
759 بازدید
اشتراک گذاری

   

                ستیا

 

                ستی

 

                ستیا

 

                ستیا

 

                ستیا

 

                ستیا

 

                               ستیا

 

                               ستی

 

               ستی

 

              ستی

 

              ستی

 

سلام گل قشنگم

این عکسها مربوط می شه به روزهای پایانی سال نود و دو که تو هجده ماهه بودی ،رفتیم آتلیه کودک توسکا و از تو عکس گرفتیم،آتلیه توسکا یه چند ماهی می شه که راه اندازی شده و صاحبش که همون عکاسش هم هست از دوستان دوران دبیرستان بابایی است،کار عکاسیشون خوب بود و تخفیف هم گرفتیم و فایل عکسها رو هم دادن،البته کیفیت عکسهای چاپ شده خیلی بالاتر از اینه کادر عکسها رو هم درست کردن،دستشون درد نکنه.

عمه جون رو هم با خودمون برده بودیم تا تو رو بخندونه،چون وقتی با عمه جون هستی خیلی شادی می کنی و شیطونیت دو برابر می شه.

چندبار واست لباس عوض کردم تا با لباسهای متفاوتی تو عکسها باشی ولی واسه عکسهای اولیه اصلا همکاری نمی کردی و این شد که عکسهای قشنگت فقط با لباسهای طوسیت شد.

                 ستیا

                 

                 ستیا

پسندها (12)

نظرات (26)

الهام مامان سلنا
14 اردیبهشت 93 23:21
سلام خانومی چه دختر نازی خدا حفظش کنه به وب ما هم سر بزنین خوشحال حتما
شيرين مامان شادلين
15 اردیبهشت 93 0:57
سلام ايييي جان جه دخملييي نازيييي تقريبا همسن شادلين منه اكه موافق باشين تبادل لينك كنيم
مامان زهرا
پاسخ
ممنون،باکمال میل عزیزم
مامان هانا
15 اردیبهشت 93 15:31
فدات بشم ماشالله نازی سیتا جونیییییییی
مامان زهرا
پاسخ
ممنون خاله جوووون
نازنین
15 اردیبهشت 93 18:53
به چه عسلی خوشگلیاون خنده های نازت کشته منو عزیزم
مامان نی نی کوچولو
15 اردیبهشت 93 20:26
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام عسلییییییییییییییییی . عکس هات خیلی قشنگ شدهعمه مطهره هم خوشگل افتاده تو عکس.ولی عسلی نه نی همیشه قشنگ بوده و هست.اونجا که پیش باب اسفنجی نشستی خیلی ناز میخندی و من هم می خوام بیام بخورمت حسابیآخه من چیکار کنم ستی جون ،ها خودت بگو من اینجا چیکااااااااااااااااااااااار کنمبا این عکس های خوشمزه ای که از خودت میزاری من چیکار کنمخیلی دوستت دارم عزیز دلمامیدوارم لبای ناز و صورت مثل ماهت همینجوری تو زندگی بخنده فرشته ی من
مامان زهرا
پاسخ
ممنون نه نی جووووونم،عاشقتمممممم
ژاله مامان آیدا
15 اردیبهشت 93 22:32
مامانی دوست داری اتاق نینی شیک و تک باشه یه سری به کادو نمدی بزن kadonamadi.blogfa.com حلقه اسم ، آویز ،گیفت تولد ، گیفت دندونی ، گیفت عید .... هر کدی که دوست داشتی برام تو سایت پیغام بزار تا قیمتشو بگم آدرس ایمیل یا وب سایتتم حتما برام بنویس
مامان سمانه
15 اردیبهشت 93 22:44
خیلی خوشکل شدی ستیا جوون همه عکسات هم خوشکلن
مامان زهرا
پاسخ
ممنون خاله جووووون
زهرا معتمدی
16 اردیبهشت 93 8:58
سلام مامان ستیا جون عکس های ستیا جون خیییییییییییییییییلیییییییی خوشگل شدن اما به نظر من ستیا انقدر خوشگل و ناز و شیرین هست که تو عکس های عادی هم که خودتون می گیرین به همین قشنگیه ایشاالله هزار سالیه بشی ماااااااااااااااااادر
مامان زهرا
پاسخ
سلااااااااااام،ممنون عزیزم
خاله سودا
17 اردیبهشت 93 1:02
vayyyyyy khoda hezar mashala ....az kodom axet talif konam akhe man fandogh ....boyooo boyo
خاله سودا
17 اردیبهشت 93 1:05
مامان زخرا عکس درباره وبلاگش کپی برابر اصل خودته
مامان آویسا
17 اردیبهشت 93 15:41
هزار ماشالا به این دختر ناز راستی مامان زهرا به من رمز تعلق می گیره؟
مامان زهرا
پاسخ
ممنون عزیزمچرا که نه
مامان الینا جونی
18 اردیبهشت 93 8:49
سلامممم عزیزم من قوربونه اون لبخندای نازت اون چهره ملوست چقدر تو ناز دوست داشتنی هستی خاله جونننننننننننن عکساش عالی شدن خیلییییییییییییییییی عالییییییییی
مامان زهرا
پاسخ
ممنون فاطمه جون
مامان مهسا
18 اردیبهشت 93 16:27
ای جانم چه ماه شدی خاله قربونت برم.مامانی سیستمم مشکل داره هنوز رستش نکردم خودمم دلم تنگ شده واسه نی نی وبلاگ چکار کنم .ستیا جونم رو ببوس یه عالمه
مامان زهرا
پاسخ
ممنون مهساجونمزودتر درستش کن دیگه،دلم واسه شیرین کاریهای نورا جون تنگ شده
عاطــفـــﮧ مامان انیتا
18 اردیبهشت 93 17:50
سلام عزیزم قربونش چه خوشمل شده خیلی ناز شده خدا حفظش کنه...خیلی عکسهاش قشنگ شدن
مامان مینا
19 اردیبهشت 93 19:29
سلامممممممممم عسلی خوشگل قربونت بشم چقدر تو ماهی عکسات خییییییییلی نازن دخملی قشنگ عزیزم تو این مدت بی صدا بهت سر میزدم ولی موقعیتم جوری شده که نمیشه زود به زود بیام عسلی ناز خاله
مامان زهرا
پاسخ
ممنون خاله جونلطف کردی
بهاره مامان الینا
20 اردیبهشت 93 10:42
سیتا جون عکس هات مثل خودت ماه شدن گلم بوووووووووووووووووووووووووووس
مامان الی و محیابانو
25 اردیبهشت 93 18:04
خییییییییییییییییییلی عااالی.... مثل همیشه خوش عکس وای منم حوس عمه کوچولو کردم واسه محیا
مامان زهرا
پاسخ
مرسی عزییییییییییزمواقعا بودنش یه نعمته
*یاسمین*
26 اردیبهشت 93 17:03
وای من که غش کردم واسه این خوشگل خانمهزار الله اکبر
اتی مامان
29 اردیبهشت 93 18:24
ماشالله به ستیا جوناتفاقا به خوبی هم همکاری کردهبا افتخار لینک شدیدخاله میدونستی تو-عمه دوتاتون خیلی خوشگلید
مامان زهرا
پاسخ
ممنونم من هم شمازو لینک میکنم
مامی
31 اردیبهشت 93 13:28
ای جااااان چه شیرین عسلی تو خانووومی
مامان بنیتا
1 خرداد 93 2:23
ناااااازی عزیزم مبارک باشه
مامان زهرا
پاسخ
ممنونم
مامان مانلی
5 خرداد 93 19:40
سلام ماشالله چه دخمل نازیز دارین خدا براتون نگهش داره خانومی با افتخار لینک شدید به منم رمز میدین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
mamani
13 خرداد 93 9:55
دختر نازی دارید خدا حفظش کنه به وبلاگ نگار هم سر بزنید خوشحال میشم
♥مهشید مامان مهتا
31 خرداد 93 11:57
وای وای چه خانم خوشکلی چه عکس های نازی زهرا جون منم رمز
مامان سمانه
27 تیر 93 18:03
سلام من فدای اون لبخندای نازت اون چهره ملوست چقدر تو ناز دوست داشتنی هستی خاله جونننننننننننن عکساش عالی شدن به منم سر بزن مامان زهرا جونم منتظررررررررررررررررررتما
مامان الهام
25 اسفند 93 15:24
سوختن غمهایتان را در آخرین 4شنبه سال آرزو دارم پیشاپیش چهارشنبه سوری مبارک
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ستیانفسم می باشد