ستیا نفسستیا نفس، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 24 روز سن داره

ستیانفسم

مادرم روزت مبارک

1393/2/8 10:38
نویسنده : مامان زهرا
785 بازدید
اشتراک گذاری

 

                             ستیا

 

مادرم،در ستایش دنیای پرمهرت،ترانه ای از اخلاص خواهم سرود و گلدسته ای از مهر برگردنت خواهم آویخت

شکوه عشق را در زمزمه های مادرانه ات می یابم و انگیزه خلقت را از قلب پر مهرت می خوانم

مادرم،بوسه بر دستان خسته تو جانم را زنده می کند و دیدار تو عشق را در دلم به ارمغان می آورد

ایمانم از دعای توست و خدایم را از زبان تو شناخته ام،عبادت را تو به من آموخته ای،مادرم!ای الهه مهر ،تو گلی خوشبو از بهشت خدایی که گلخانه دلم از عطر تو سرشار است.

از تبار فاطمه ای و گویی وجود تو را با مهر فاطمه سرشته اند پس همیشه دعایم کن چرا که دعایت سرمایه فردای من است

مادرم،به پاس آنچه به من داده ای ،به ستایش محبت های بی اندازه ات و به وسعت همه خوبیهایت دوستت دارمقلب

پسندها (4)

نظرات (15)

جیران بخشنده
31 فروردین 93 19:47
سلام من جیران هستم و 14 سالمه و مدتی با وب دختر نازتون آشنا شدم
مریم مامان نیکان
1 اردیبهشت 93 13:44
سلام دوست عزیز روز زن و مادر رو بهتون تبریک میگم.رمزم رو خصوصی براتون فرستادم
نیم وجبی
1 اردیبهشت 93 23:30
روزت مبارک مامانی مهربون
مامان بنیتا
2 اردیبهشت 93 2:02
روزتون مبارک عزیزم
مامان الی و محیا بانو
2 اردیبهشت 93 11:07
ایشالله همیشه سایه ی مامان مهربون رو سرتون زهراگین پس عکست چی شد منتظرم ها
سمیرا مامان پرنیان
2 اردیبهشت 93 11:38
روزتون مبارک دوستممممممممممممم
مامان الی و محیا بانو
3 اردیبهشت 93 9:43
میگم زهرا شاید خرداد بیایم آستارا۰فکران چه عکسهایی با این دوتا نخود بندازم من
مامان زهرا
پاسخ
هوراااااااااااااااپس از همین حالا منتظرتونیم
مانيا
4 اردیبهشت 93 11:10
دوخملت خيلي نازه هروز خواننده ي خاموش بودم ولي 6 , 5 نبودم امروز ديدم رمز گذاشتي اگه دوست داشتي به ما ماهم روز بده زهرا جون
♥مهشید مامان مهتا
7 اردیبهشت 93 10:12
سلام ستیا جونم دلم واست تنگیده بود نزدیک یک ماه بیشتر میشه آپ نشدم الن که اومدم اولی اومدم پیش خودت ناز گل خانومم سال نو مبارک روز مادر هم به مامان گلت مبارک البته ببخشید با تاخیر
فائزه مامان مهدیار
7 اردیبهشت 93 12:11
خواستم سال نو رو تبریک بگم دیدم رمز گذاشتی به هر حال سال نو شما و ستیای نازم مبارک انشالله سال خوبی پیش رو داشته باشین
فلوریا مامان دیانا
8 اردیبهشت 93 21:01
سلام عزیزااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااان ما بعد از مدتها اومدیم که به دوستان سربزنیم گفتیم اول از وبلاگ ماهپیشونی خودمون شروع کنیم چقدر بزرگ شدی خاله جووووووووووووووووون زهرا جون قربون دستت این بار تور گذاشتین بگین ما هم ثبت نام کنیم حسابی خوش گذشته هااااااااااااااااااااااااااااااااا دیدارتون با نورا جون هم برام خیلی لذت بخش بود. چه می کنه این نی نی وبلاگ روی ماه گل دختر منو ببوس دوستون داریم
مامان زهرا
پاسخ
سلااااااااااااااااااااام به روی ماهتونبابا کجایین شما؟دلمون واستون تنگ شد
مامان سمانه
15 اردیبهشت 93 22:46
شما هم مامان ستیا جون رمزدار شدین من رمز ندام متاسفانه
مامان الینا جونی
18 اردیبهشت 93 8:50
هر چند خیلی گذشته اما اشکالی نداره روزت مبارککککک دوست نازم راستی رمزی شدید شمام
منصوره مامان زهره
1 خرداد 93 14:22
سلام عزیزم،‌خوبین؟ ستیا جونی خوبه؟ رمز پستای قبلی رو هم اگه ممکنه می خواستم
مامان الهام
20 فروردین 94 16:41
مادر، مادر... نمی دانم معنای این واژه را در کجا جستجو کنم؟ در زلال اشک؟ بخشندگی خورشید؟ سرسبزی بهار؟ دلنشینی نگاه لیلی؟ روزت مبارک
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ستیانفسم می باشد