ستیا نفسستیا نفس، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 26 روز سن داره

ستیانفسم

روزهای مرداد و یازده ماهه شدن نفسی

1392/5/11 17:04
نویسنده : مامان زهرا
1,024 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فرشته دوست داشتنی من

هستی من

نفس من

باورم نمیشه یازده ماهه شدی

چه زود گذشت!

خدایا....

چرا روزها اینقدر زود میان ومیرن...

کاش میشد زمان رو متوقف کنم و تو همیشه واسم یه نی نی بمونی،عکسهای نی نی گولوییت رو که میبینم دلم  میره واسه اون روزا...

حتما چند سال دیگه هم دلم تنگ میشه واسه این روزا

کاش میشد همیشه در زمان حال بمونیم ...

آخه الان دارم باهات پرمیکشم به کودکی هام،لحظه به لحظه باهات بچگی میکنم و تو معصومیت نگاهت غرق میشم،با خنده هات میخندم و با گریه هات گریون میشم

دل میدم به دل تو تا هر روز عاشقتر از روز قبلم کنی

تا با وجود گرمت توی قلب و روحم غوغا به پا کنی،و تو چه زیبا بهم اجازه میدی که با وجود پاکت مادری کنم ....

یازده ماه هست که احساساتم دگرگون شده ....

حال هر روزم با عشق به زندگی نفس میکشم

خدایا این حال خوشم رو به من ببخش....

و مرا بیشتر غرق این ثانیه ها و لحظه ها کن...

این لحظه هایی که هر نفس دلم پر میکشه برای دخترم وعشقم

گویی عاشقتر از قبل شدم

گمان میکردم با اومدنت عشق کمرنگ میشه...

اما حالا فهمیدم باوجودت دلم بیشتر واسه عشقم تنگ میشنه

نمیدونستم عشق در زندگی یعنی داشتن یک ثمره

ثمره ای به نام ستیا

که با وجودت دوباره عاشق شدیم

و این عشق چه شیرین است وقتی با خنده های تو مخلوط میشود

عاشقتم فرشته یازده ماهه من

 

سه شنبه 1مرداد

به پیشنهاد بابایی داخل استخرت آب ریختیم تا بازی کنی

چیکار کنیم دیگه....همه دلخوشیمون شده دیدن خنده های توقلب

                          .

        .

                   .

                          .

                             .

شیه   شیه    میخوای شیرجه بزنی روی سرامیک!هیپنوتیزم

البته این رو بگم که تو اون روز   شیه   شیه  گفتنت تبدیل شد به اصلش یعنی حالا میگی:چیه   چیه

                           .

اینم آناتومی بدن دخملی از نمای پشتی

                            .

بعد آب بازی بردیمت حموم و اولین باری بود که موقع شستن سرت بیقراری نکردی و آروم بودی،آخه بابایی عنایت فرمودند وسرت رو شستند

تو این عکس هم موهات رو سشوار کشیدم

                                       .

وقتی الکی گریه میکنیچشمک

      ..

مشغول تماشای کارتون پت ومت

                               .

و یه لالایی کوشولو کردی و بعدش آماده ات کردم تا دوتایی بریم بیرون،آخه بابایی روزه بودوحال ندار

                         .

                            .

وقتی این گلهارو توی کوچمون دیدی عکس العمل نشون دادی ومنم بردمت نزدیکشون تا لمسشون کنی

        .

واما اولین خرابکاریت گلم،ببین چی به سر مبلمون آوردیتعجبتعجب

چند وقتی بود که یه قسمت چرم مبل سوراخ شده بود وتوام میرفتی وانگشتت رو میکردی داخلش،تا اینکه تو یه فرصت مناسب که من حواسم بهت نبود به هدفت رسیدیواینم شد نتیجه اشکلافهکلافهکلافه

          ..

چهارشنبه 2مرداد

                          .

وقتی چیزی رو بخوای وبهت ندیم لبهات آویزون میشه و میخوای گریه کنی اما به محض اینکه اون وسیله رو میگیری اینجوری خندون میشی

                     .     و

پنج شنبه 3مرداد

اینجا باغ پدرجون هست که امسال یه خونه ویلایی داخلش ساخته و ما به همراه خانواده بابایی و خاله توران رفتیم اونجا(خاله بابایی از چالوس اومده بود)

          .و

                    .

                        .

گرسنه ات شده وداری نون میخوری عسلم

                       .

                               .

                                .

                               .

جمعه 4مرداد

با بابایی رفتی حموم

                           .

یعنی من عاشق اینجوری الکی گریه کردنتم جوجوبغل

                      .

                      .

رفتی پشت پرده اتاق وداری دالی میکنی

                          .

                   .

        .

شنبه 5مرداد

رفتیم خونه مامانی و به مناسبت تولد مامان مهناز و یازده ماهه شدن تو یه جشن کوشولو البته بی سرو صدا گرفتیم

        .

                   .

اصلا واسه عکس گرفتن همکاری نمیکردی نفسکلافه

                              .

                                      .

یک شنبه 6مرداد

اون روز داشتم اتاق خواب رو تمیز میکردم وچند تا از وسایلهاش رو آورده بودم داخل حال

از خواب بیدار شدی و با دیدن گیتار چهاردست وپا خودت رو رسوندی بهش

وبعد موندی ونگاهش کردی و باخنده گفتی : چیه

خودم رو زدم به نشنیدن،بازم تکرار کردی :چیه

ومن گفتم که دخترم گیتاره   و تو خندیدی

الهی من قربونت برم ،دیگه نپرسیدی که این چیه

و مشغول بازی باهاش شدی،وقتی یکی  دو ماهت بود بعضی وقتا نا آرومی میکردی ،همین که صدای گیتار رو میشنیدی آروم میشدی و صدات در نمی اومد

 

                               .

              .و

         .

                                   .

علاقه زیادی داری با بابایی بری حموم(البته منم که از خدا خواسته)

باکمال میل تورو واسه حموم رفتن آماده میکنم

                .

       .

واما قصه نماز خوندنت عسلم

تا میبینی نماز میخونیم میای و مهر وتسبیح رو ور میداری و فرار میکنی

حالا بابایی بهت یاد داده که تا میگه :الله اکبر ،تو به سجده میری

و ما تند تند تکرار میکنیم الله اکبر و توام پشت سرهم به سجده میری . میگی:اللا اللا

         .

         .

                  .

        .

                 .

                                 .

                  .

        .

دوشنبه 7مرداد

بابایی اردبیل کار داشت وازمون خواست به همراهش بریم تا تنها نباشه

و این عکسها واسه برگشتنمونه که تو گردنه حیران گرفتیم

                            .

                     .

         .

        .

                  .

چیــــــــــــــه؟ بلال میخوایخنده

                   .

                     .

                  .

                   .

                   .

                   .

این لباس رو هم اردبیل واست خریدم واومدیم خونه تنت کردم تا ببینم تو تنت چه جوری میمونه

و تو داری با جالباسی با بابایی دالی میکنی

        /

سه شنبه 8مرداد

                          .

                      .

                           .

دیگه یاد گرفتی چه جوری خودت رو سرگرم کنی

                            .

به زور میخوای از بین دوتا مبل رد بشی، و وقتی بینشون گیر میکنی داد میزنی

                       .

                          .

عروسک قشنگم داری با عروسکات بازی میکنی

                         .

                                .

چهارشنبه 9مرداد

علاقه زیادی به کوبیدن دستت روی شیشه بوفه داری

                       .

                            .

 واینم عکسهای ماکارونی خوردنت

                         .

                 .

                 .

  ..

  ..

  ..

وقتی سیر شدی شروع کردی به پخش کردن ماکارونی روی فرش

  ./

پنج شنبه 10مرداد

افطاری خونه عمه پری من دعوت بودیم

ور

 

 جمعه 11مرداد92

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (25)

مهسا مامان نورا
11 مرداد 92 13:32
عزیزم همه عکسها قشنگ و خوردنی بودن نازک من یازده ماهگیت مبارک خاله جون


ممنون مهساجونم
مهسا مامان نورا
11 مرداد 92 13:34
قالب جدید مبارک


میسیاز قالبهای همین نی نی وبلاگه
مامان رادمهر
11 مرداد 92 14:07
ماشالله خو ردنی شده حسابی.گل دخترمون شیطونیاش شروع شده.منم کلی از وسایلمو به خاطر شیطنت رادمهری تلفات دادم.عیب نداره بذار شاد باشن و شیطنت کنن هر چی شد فدای سرشون


آره مامانیاین وروجک ها نقشه کشیدن تمام وسایلامون رو خراب کنن
عاطفه مامان انیتا
11 مرداد 92 17:45
وااااااای که چقد این دختره نازه ونمکیه...ادم دوستداره بخورش..یه اسپندی براش دود کن..


ممنون خاله جونم
آیدا(ماهک)
11 مرداد 92 23:25
وای من قربون اون چشای درشتت برم جیگر یه روز میام میخورمت

یه پست جدید گذاشتم دعاکن نی نی دارشم تند تند مطلب بذارم




ان شالله سال دیگه یه نی نی خوشگل وتوپول موپول تو بغلت داری آیدا جونمبیا ببین دخملم چه شیطونی شده خاله جون


سمانه مامان آوا
12 مرداد 92 1:31
ماشالا به این دخمل ناز با این عکسای نازش...معلوم عاشق اب بازی هستیا...بوس بوس


ممنونم سمانه جونمآره حسابی عاشق آب بازیه خاله جونش
مدیا
14 مرداد 92 5:20
سلام واقعا این روزا خیلی زود گذشت وهر روز این وروجک ها شیرین تر از قبل میشن خدا براتون حفظش کنه وهمیشه با دخترکتون خوشحال وشاد باشید


ممنونم دوست خوب ومهربونم
مامانی اترین
14 مرداد 92 18:02
خدا این خانم خوشکله رو براتون حفظ کنه


ممنون عزیزم

مامان مينا
16 مرداد 92 13:20
يازده ماه شدنتم مبارك نازنينم


ممنون خاله جونم
مامان حنانه زهرا
17 مرداد 92 14:57
دلها همه بهاران شد از شمیم باران
مه رخ نموده امشب در عید روزه داران
هر کس که در دعایش یادی کند ز یاران
شیرین تر از عسل باد کامش به روزگاران
پیشاپیش عیدتون مبارک گلم


ممنون عزیزم

مامان حنانه زهرا
17 مرداد 92 14:58
ماشالله چه شیطون شده قربونش برمچه بلایی سر مبل اورده
خنده هاش خیلی شیرینه مامانی


آره حسابی شیطون شده و آتیش میسوزونه
آیدا(ماهک)
18 مرداد 92 0:42
با آرزوی قبولی طاعات و عبادات عیدتون مبارک


ممنونم آیداجونم
♥ نیم وجبی ♥
19 مرداد 92 14:22
عیدتون مبارک باشه دوستم
همیشه با کامنتهای پرمحببتون مارو شاد میکنین


ممنون دوست عزیزم
✿♥✿ مامان و بابای محمدپارسا ✿♥✿
20 مرداد 92 3:15
وای خدا این ستیا جونه که اینقدر بزرگ و نازتر شده
میبوسمت گل من چقدر تونازی ماشالا


خیلی ممنون خاله جون
مامان ندا
21 مرداد 92 14:22
دندوناتوموش بخوره چه لباس لیمویی خوشگلی داری عاشقش شدم پیداکنم برای دخترم میخرم
خوشحال میشم لینکتون کنم


باکمال میل عزیزم،کاش آدرس وبلاگ میذاشتی
مامان آنی
22 مرداد 92 12:47
چه استخر خوشدلی داری ستیاجونم
عکسات هم یکی از یکی خوشدل تر بود عروسکی
لباس زرد هم خیلی بهت میاد خوردنی کوچولو


ممنون خاله آنی جونم

فلوریا مامان دیانا
22 مرداد 92 15:29
سلام سلم صدتا سلام

دلمون یه ذره شده بود وای که این دخملی دل ما رو برده
قربون ماکارونی خوردنت
همه ی عکسا عااااااااااالی بود. ما هم آپ شدیم . بیاین پیشمون


میســــــــــــــی خاله فلور جونم،الان میام

منصوره مامان زهره
23 مرداد 92 10:16
عاااااااااااااااشق اون عکس بعد از حمامت شدم، نماز خوندنتم دلمو برد، ماشالله به این دختر شیطون و باهوش!!!!!
همه ی عکسا عالی بودن!!!


میسی خاله جونم
زهره جون رو ببوس
مريم مامان نيكان
24 مرداد 92 16:16
عزيزم چه عكسهاي قشنگي از دختر نازتون گرفتيد ميشه سوال كنم چگونه تو وبلاگ دو تا عكس كنار هم قرار ميگيره؟


ممنون گلم،وقتی حجم عکس زو خیلی پایین میارم،عکس کوچیک میشه وآپلود کردنی کنار هم قرار میگیره
مامان الیناجونی
25 مرداد 92 12:43
سلامممممممممممممم سلاممممممم عزیز دلم سلامممم خوشگلم ملوسکم دلم واست خیلی تنگ شده خاله جون باور کن
چه عکسای نازیییییی وای خدا چقدر خوشمزه نازززز غذا میخوردی دهنم آب افتاد خاله جون حیف که خیلی دورم ازت حیفففففففففففففففففف
یازده ماهگیت مبارک عسلم منتطر جشن و عکسای یکسالگیت هستم گل خوشمزه خودممممم

ممنون خاله جونم،ماهم دلمون واستون تنگ شده بود ،الیناجونم چطوره
دوستتون داریم

الهام مامان محیا
25 مرداد 92 21:37
وای هزار ماشالله چه خوردنیه ستیاجونم.شما هم که مثل من از هر ثانیه ی نی نی عکس گرفتینگاهی خاله ام مسخره ام میکنه میگه شبیه عکاس شدی همه جا دوربی داری
راستی اگه مایل به لینک اید.منتظرتونیم


سلام عزیزم،حتما لینکتون میکنم
فلوریا مامان دیانا
26 مرداد 92 12:31
سلام خوبید؟ جیگر ما حالش خوبه؟ واسه 6 شهریور کم موند هاااااااااااااااااااااااااا ما که دعوتیم!!!!!! یه چیزی می خواستم بگم: مامانی عزیز به دلیل زیادی پست ها توی صفحه ای اصلی وبلاگ ستیا جون ،وبلاگ دیر باز میشه و بعضی از عکس ها هم باز نمیشه. اگه از صفحه ی تنظیمات وبلاگ تعداد پست ها رو کم کنید بارگزاری صفحه درست میشه خواستیم بهتون اطلاع بدیم چون همیشه حق با مشتریه و ما مشتری سمج ستیا بانو هستیم دوستون داریم نه یکی نه دوتا بلکه هزار هزارتا
مامان اریانا
27 مرداد 92 16:21
سلام .چقدر زیبا نوشتی ....یازده ماهگی ستیا جون مبارک .چه عکسای زیبایی خدا حفظش کنه .
مهشید مامان مهتا
29 مرداد 92 12:54
فدات بشه خاله که ابنقدر ناز و خوشکلی دوردونه
مامان سلاله
10 شهریور 92 21:21
سلام به سیتا جون و مامانه خوبش.عکسای جالبی از سیتا تو وبش هست .من سیتارو مثل سلاله ام دوستش دارم چون خیلی ناز و ملوسه.براش اسفند دود کنید.به وب ما هم سر بزنید و نظر یادتون نره.باتشکر.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ستیانفسم می باشد