ستیا نفسستیا نفس، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 4 روز سن داره

ستیانفسم

تعطیلات این روزها

1392/3/19 10:50
نویسنده : مامان زهرا
902 بازدید
اشتراک گذاری

.

 

سلام دختر ناز مامان

تعطیلات این ماه رو در خارج از شهر گذروندیم

روز اول به ویلای عمو مسعود رفتیم

 

دختر شاد وشنگول من در کنار خانواده بابایی

کلاه عمو جون روی سر ستیا

 

..

..

 

.

....

.

 

مطهره جون داخل حوض بازی می کرد وتو محو تماشای بازی عمه کوشولو


.

 

اومد نزدیکت تا بغلت کنه

 

.

 

عزیزم کمی بزرگتر شدی توروهم میذارم داخل حوض تا بازی کنی

 

.

 

و شیطونی های بابایی وعمه جون

 

.

 

از دیدن بازی بابایی بامطهره ذوق کرده بودی وهمش می خندیدی

 

.

 

وغروب با بابایی به گردش رفتیم

جنگلهای اطراف

 

.

.

.

.

.

.

.

 

نمایی از جنگل و ویلاهای اطراف ودریا

.

.

.

.

.

.

 

شب مهمون داشتیم،دختر عموی بابایی با خانواده اش ویکی از دوستانشون از مازندران اومده بودن، و بساط کباب به راه بود


.

 

منم خوشحال از اینکه تو با مطهره جون ویاشار مشغول بازی بودی و کاری بهم نداشتیلبخند

 

.

 

بغلاون شب تا دیر وقت مشغول بازی با بچه ها بودی و وقتی به خونه رسیدیم از خستگی لالا کرده بودیبغل

روز بعد پسر دایی و دختر دایی بابایی باخانواده شون از رشت اومدن پیشمون

وما با اونها به ویلا رفتیم

و بازهم بساط کباب به راه شد

خندهو ما خانما خوشحال از اینکه آقایون همه کارهارو انجام میدادنخنده

 

.

 

اون شب هم تو با مطهره وآیداجون مشغول بودی وکاری به من نداشتیچشمک

 

.

 

تا دیروقت بیدار بودیم وجالب بود که تو ام نمی خوابیدی و پا به پای بزرگترها بیدار بودی ولی وقتی داخل ماشین نشستیم تا برگردیم از خستگی لالاکردی و تا روز بعد حدود ساعت نه ونیم  صبح بیدار نشدی

و وقتی بیدار شدی به همراه خانواده بابایی به خونه پدر بزرگ من رفتیم

و تو از دیدن مرغ وجوجه ها به وجد اومده بودی


.

.

 

این عکس هم خیلی باحاله،مطهره داره مرغ و جوجه هارو فراری میده وتو با تعجب نگاه میکنی

 

.

 

وبازهم چند تا عکس در جنگلهای اطراف

 

.

.

.

.

.

 

اینجاهم داری با دوربین بای بای میکنی

وکار جدیدی که یاد گرفتی (بای بای کردن)

 

.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (25)

عمه ی النا و سلاله جون
19 خرداد 92 10:52
خیلی دختر نازی دارین
اگه مایل بودید تبادل لینک داشته باشیم


ممنون عزیزم،حتما اگه آدرس وبلاگتون رو پیدا کردم
کاش آدرس وبلاگتون رو میذاشتی
درسا کوچولو و مامان
19 خرداد 92 10:57
واااااااااای چقدر عکس گرفتین ایشالا همیشه به مسافرت


مرسی عزیزم
مامی شایان(زهرا)
19 خرداد 92 11:40
وای چه دخمله خوردنی...جه عکسای خوشملی...همه چیز نازه


ممنون از حضور گرمتون ،کاش آدرس وبلاگ میزاشتین تا بهتون سربزنم
سپیده
19 خرداد 92 13:04
ای جونم چه دخمل نازی ماشاالله

من بچه ندارم اما دوست دارم باهاتون دوست بشم




باکمال میل عزیزم؛
ممنون که به ما سرزدین


zohre,mamane kiyan
19 خرداد 92 14:58
سلام چه پرنسس شیرینی
خیلی عکسای قشنگی بود
شما با افتخار لینک شدید عزیزم
به امید دوستی


ممنون عزیزم،منم شمارو لینک کردم
متین من
19 خرداد 92 16:44
ستیا جون خیلی خوبه تو جاهای مختلف و زیبا میری و از عکسا مشخصه خیلی بهت خوش گذشته عزیزم امیدوارم همیشه اینطوری لبات خندون باشه
می بوسمت کلی از راه دور


میسی خاله سمانه جونم،متین جونی رو ببوس (از آستارا تا شیراز)
مامان اریانا
19 خرداد 92 17:10
همیشه در گردش . عکسها ی بسیار جالب و زیبایی گرفتی .افرین به شما .و خوشحال به حال ستیای ناز که مامان خلاق یه مثل شما داره ..موفق باشی .


ممنون دوست عزیزم،آریانا جونم رو از طرف من ببوس
نرگس مامان باران قلنبه
19 خرداد 92 18:06
ای جونـــــــــــــــــــــــــــــم چه عکسهایی ماشالا چقدر رنگ قرمز بهش میاد


ممنون خاله جون
می خوای تولد بگیری؟؟؟
19 خرداد 92 18:07
می خوای تولد بگیری؟ یه سر به ما بزن, خوشحال می شی... یادت نره از 10% تخفیف استفاده کنی. www.tavalood.rozblog.
مهشید مامان مهتا
19 خرداد 92 23:24
سلام
انشاا... همیشه به گردش و خوشی باشین
ممنون که به وبلاگ مهتا سرزدید خوشحال شدم بازم تشریف بیارید


مرسی از لطفت، از آشناییتون خوشحالم
آیدا
19 خرداد 92 23:39
قربون تو با اون دندونای نازت همیشه به گردش
راستی چطوری قالب وبلاگ عوض میکنن که تاریخات عوض نمیشه من هرموقع قالب جدید میزارم تاریخام حذف میشه و به تاریخ تعویض قالب تغییر میکنه؟


میسی خاله جون،من همینطوری که قالب عوض میکنم تاریخها بهم نمیخورن
FARIBA
20 خرداد 92 1:17
قربون مزه های بلندت برم من.مامانی کالسکه ستیا شبیه کالسکه محمد هست


چه تفاهمی
ممنون خاله فریباجون
عمه ی النا و سلاله جون
20 خرداد 92 12:45
http://yasnamohamadi.niniweblog.com خاله جون این آدرس سایت سلاله جونه
من شمارو لینکیدم


ممنون از لینکت،منم شمارو لینک میکنم
مامان رادمهر
20 خرداد 92 23:27
همیشه به گردش و شادی عزیزم.ماشالله ستیا خیلی جیگره.خیلی عشق کردم از اون ذوق کردن نازش که داره با فضولی نگا میکنه.


میسی خاله جونی
♥ نیم وجبی ♥
21 خرداد 92 14:08
به به همیشه به گردش چه جای باصفایی
الهی دورت بگردم عزیزم دلمو بردی مامانش با این عکسهای خوردنی
نزدیکت بودم حسابی ماچت میکردم خوشگل من
عاشق عکس اولی شدم خیلیییی ماهه


میسی خاله نیکوجون،کسری جون رو ببوس
فائزه مامان مهدیار
22 خرداد 92 15:00
هزار ماشالله ه ه خوشگل ترین و دوست داشتنی ترین دخملی که من دیدم همین ستیای نازه
وقتی این عکس های قشنگت رو میبینم با این لباسهای ناز دلم میره واسه مهدیار یه خواهر بیارم
زهرا جون لبتون همیشه خندون لحظه هاتون سبز


ممنون فائزه جونم،خیلی لطف داری عزیزم،مهدیار جون رو یه ماچ آبدار بکن از طرف من
مامان رومیسا
22 خرداد 92 22:30
فدای این دختر ناز


ممنون عزیزم
فلوریا مامان دیانا
23 خرداد 92 9:53
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
خوبید عزیزاااااااااااااااااااااااااااااااااااان؟
دلمون یه ذره شده بود تعطیلات حسابی خوش گذشته هاااااااااااااااااااااا ما گردو خاک خوردیم شما جوجه کباااااااااااااااب ستیا جون من فکر می کردم این فقط دیانا بانو هستش که پاهشو روی میز کالسکه میذاره نگو فراگیره دلم برای دریا لک زده. از طرف من به دریا بای بای کن ستیا جون قربون شکل ماهت برم قند عسلم. می بوسمت حسابی


ممنون خاله جونی،ان شاالله تشریف بیارید باهم بریم دریا
مامان الیناجونی
24 خرداد 92 21:27
سلامممممم وای خدا دلمو بردین از این فضای دلنشین عاشق زندگی تو این مناطقم ولی حیف که یه جایی هستیم که از مناظر زیبا و طبیعتهای دلنشین خیلی کم داره در کل عکسای با صفایی بود با ستیا جونم که دیگه عکسا محشر شده بودن


ممنون خاله جون،در عوض شمادر شهر ضامن آهو زندگی میکنید
مامان بهراد
25 خرداد 92 2:31
سلام...ماشاالله خیلی دخترنازی دارید خدا براتون نگهش داره...اگه برای تبادل لینک موافق بودید به وبلاگ پسر من هم سربزنید


ممنون از لطفتون،حتما،کاش آدرس وبلاگ میذاشتید
مهسا مامان نورا
25 خرداد 92 20:35
ممنون دوست خوبم که به سوال ها جواب دادی ستیا که داره بازم با اون عکسهای نازش دلبری میکنه یه عالمه بوووووس


ممنون مهساجونم
baron
25 خرداد 92 20:44
سلام ستا جون ميشه منو لينك كني؟!
سوری مامان زهره
31 خرداد 92 12:00
سلام تو چقدر جیگری خاله
همیشه شاد باشی....
مامانی تاخیرم رو ببخشید، از لطفتون ممنونم و لینکتون کردم


ممنون بابت لینک،زهره جون رو ببوس
مامان حنانه زهرا
4 تیر 92 21:18
خوش به حالت ستیا جون
ایشالله همیشه به گردش وخوش گذرونی عسل خاله


ممنون خاله جونی
مامان حنانه زهرا
8 تیر 92 21:36
چرا نیومدین؟
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ستیانفسم می باشد