ستیا نفسستیا نفس، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه سن داره

ستیانفسم

مسابقه وبلاگی...

1392/3/18 20:33
نویسنده : مامان زهرا
1,038 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

من از طرف دوست خوبم مهساجون (مامان نورای ناز و خوشگل) به این مسابقه وبلاگی دعوت شدم و از همین جا ازشون تشکر میکنم

و اما این مسابقه به این صورت هست که باید به چند تا سوال جواب بدیم

و وقتی این سوالات رو دیدم یاد دفتر عقاید دوران دبیرستان افتادم که بیشتر همکلاسیهام و خودم داشتم (هنوز نگهش داشتمچشمک)

و چه کیفی داشت پر کردن این دفترقهقههاز درس و مشق جذاب تر بود

ولی الان که فکرش رو میکنم دیگه علاقه ای به این چیزا ندارم ولی به احترام مهسا جون به این سوالا جواب میدمچشمک

 

 

1-بزرگترین ترس زندگیت چیه؟از دست دادن خانواده ام

 

2-اگر 24 ساعت نامرئی می شدی چیکار میکردی؟خیلی جاها هست که دوست داشتم سرک بکشم و از خیلی چیزا سر دربیارمزبانچشمک

 

3-اگر غول چراغ جادو توانایی برآورده کردن یکی از آرزوهات رو داشته باشه آن آرزو چیست؟

به نظر من 90 درصد آرزوها دست یافتنی هستن یعنی من اگه آرزویی داشته باشم اراده کنم بهش می رسملبخند

ولی یه آرزوی دست نیافتنی این روزا خیلی درگیرم کرده،آرزو میکنم عموی عزیزم که تو بستر بیماری هست شفا پیدا کنه،و بیشتر از آرزو کردن دعا میکنمگریهگریهگریه

 

4-از میان اسب و پلنگ وسگ وگربه وعقاب کدامیک رو بیشتر دوست داری؟هیچکدام

 

5-کارتون مورد علاقه کودکی؟آن شرلی و دوقلوهای افسانه ای

 

6-در پختن چه غذایی تبحر نداری؟زرشک پلو بامرغ

 

7-اولین واکنشت به هنگام عصبانیت؟سکوت

 

8-با مرغ و دریا و اورانیوم جمله بساز؟مرغ از راه دریا به جستجوی اورانیوم مشغول شدزبان

 

9-دو بیت شعر که خیلی دوست داری؟

آری آغاز دوست داشتن است   گرچه پایان راه ناپیداست

    من به پایان دگر نیندیشم    که همین دوست داشتن زیباست

 

10-اگر بخواهی با تونل زمان فقط به یک روز از گذشته،حال یا آینده سفر کنی ،آن روز کدام روز است؟

به آینده تا ببینم که دختر نازم واسه خودش خانمی شده و سرشار از آرامش وشادی وموفقیتهخیال باطل

 

11-چه رنگی هستی؟سبز

 

12-اگه قرار باشه از ایران بری کدام کشور رو برای زندگی انتخاب میکنی؟فرانسه

 

14-بهترین sms موجود در inbox گوشیت؟خصوصیه عزیزم،  از طرف محمود جونمقلبماچ

 

15-اگر قرار باشه سه نفر از آشناهاتون رو برای امشب دعوت کنی کی هستن؟امشب اصلا حسش نیستچشمک

 

16-اگر قرار بود یک کلمه رو از لغت نامه زندگیت حذف کنی اون کلمه چی بوذ؟مرگ

 

17-کسی رو که بخوای ملاقات کنی؟عموی عزیزم

 

18-اسم دیگه ای واسه وبلاگت انتخاب کن؟فرشته کوچک خوشبختی ما

 

19-خودت رو شبیه چه میوه ای میدونی؟سیب

 

20-سه خصوصیات اخلاقی بدت؟حساس، زود باور ، دل نازک...

 

21-کاشکی؟همه مردم سرزمینم سالم وسلامت باشنلبخند

 

و دوستانی که به این مسابقه دعوت میکنملبخندبهشون اطلاع می دمبای بای

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

قالب و تقویم کودکانه
18 خرداد 92 16:41
طراحی اختصاصی قالب وبلاگ با عکس نی نی شما با ارزان ترین قیمت و زیباترین طراحی نسبت یه باقی طراحان قالب وبلاگ های زیر از نمونه کار های ما می باشند http://vaniarashidi.niniweblog.com http://mounes_vahid.niniweblog.com با سفارش از اشانتیون بهره مند شوید
مامان آریانا
18 خرداد 92 19:03
سلام زهرا جون برای من دیدن وبلاگ زیبای دختر نازت ستیا که کودکی شما رو دیدم خیلی جالب بود .من از شباهت عکس دخترت به خودت و اسامی شما رو شناختم .امیدوارم همیشه شاد باشی .وخدا دختر نازت رو برات حفظش کنه ...


چه جالب،کاش اسمت رو واسم تونظرات خصوصی مینوشتی دوست عزیزم






متین من
19 خرداد 92 16:47
آره باهات موافقم یاد همون دفترای که دست به دست میچرخید منم افتادم یادش بخیر چه دورانی بود..


آره دوست عزیزم،واقعا خیلی دوران خوبی بود یادش بخیر
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ستیانفسم می باشد