ستیا نفسستیا نفس، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره

ستیانفسم

پدر عزیزم روزت مبارک

1392/3/3 13:09
نویسنده : مامان زهرا
2,522 بازدید
اشتراک گذاری

پدر ای وجودم از تو    قدرت وتوان گرفته

                                                ای که از دم نفسهات   هستی من جان گرفته

 

        و

 

پدر ای که از تو جاری   خون زندگی تو رگهام

                                                     ای که از نور دوچشمت    نور زندگی به چشمهام

 

.

 

پدر امروز به پاهام..   دیگه نای رفتنی نیست

                                                     جز دریغی روی لبهام   دیگه حرف گفتنی نیست

 

.

 

پدر،پیچ وخم راهم   نمی خوام بیراهه باشه

                                                    گل سرخ آرزوهام    توی فکر غنچه باشه

 

.

 

پدر دست یاری تو   اگه دستامو نگیره

                                             کوره راه رفتن من    مثل شبهام میشه تیره

.

دختر نازم ،بابایی عاشقونه دوستت داره

و من احساس میکنم توهم بابایی رو عاشقونه دوستش داری

از خدای مهربونم می خوام محبتتون جاودانه باشه

.

عزیزم تو بغل بابایی آروم میگیری

 

و

و روی شونه های مردونه اش احساس امنیت میکنی

 

.

 

قلب       قلب      قلب      قلب       قلب       قلب       قلب       قلب        قلب       قلب         قلب

 

                           .

 

تو یک حادثه نیستی!

رویای شیرینی در باور من هستی ....

عاشق شدنم اتفاقی نبود،همان رویای شیرین بود که به حقیقت پیوست...

آن رویا خاطره نشد.بهانه ای شد برای باتو عاشقانه زیستن...

می گویند اگر این بهانه نبود،بازهم عاشقت می ماندم؟

آری،دوباره به خواب عاشقانه می رفتم تا رویای شیرین باتو بودن راببینم!

آن لحظه که سخن می گویی می توان از حرفهای شیرینت شعری ساخت به رنگ عشق

ای رویای شیرین، بگو از عشق برایم...

دلم می خواهد در این لحظه صدایت رابشنوم

وتو یک شعر تازه ای که هرکس با شنیدنش پرواز می کند به بلندای آسمان!

اینک که خواب نیستم وبه عشق تو نفس میکشم

همیشه بامن بمان ای رویای شیرینم

 

.

همسر عزیزم دست های پر توانت همیشه بزرگترین حامی زندگی ام بوده

و آغوش امن تو بهترین جا برای فراموشی غم های زندگیم....

                                                                             روزت مبارک

 

 

پدر عزیزتر از جانم ،امروز روز توست

روز مردی که اولین تکیه گاه زندگیم بود ...

و من وقتی به کودکی هایم پرمی کشم ، مردی را میبینم که با عشق مرا پرورانده

و در تمامی مراحل زندگیم بزرگترین حامی و یاورم بوده

مردی که در لحظه لحظه زندگیم به وجود گرانقدرش افتخار کرده ام

و  میدانم که چقدر دوستم دارد ...

من عاشقانه دوستت دارم پدر عزیزتر ازجانم

.

 

خاطراتم پر است ازحضور سبز تو، و اشتیاقی که دختر بچه به پدرش دارد

دلم پر میکشد برای روزهایی که وقتی فقط پنج دقیقه دیر به خانه برمیگشتی آرام وقرار نداشتم واز مادرم می پرسیدم

مامانی :چرا بابایی دیر کرده

و ........

 

و حال برای دردانه ام یک پدربزرگ بی نظیری

 

.

 

                                    پدر عزیزم روزت مبارک

 

.

 

و تبریک به کسی که نمی دانم از بزرگی اش بگویم یا مردانگی،سخاوت،سکوت،مهربانی....

وبسیار سخت است در وصف تو گفتن پدر عزیزم.....

روزت مبارک باد

 

.

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

مامان رادمهر
3 خرداد 92 23:29
خدا سایه پدربزرگها و بابایی ستیاجون رو بر سرتون مستدام بداره انشالله


ممنون از لطفت عزیزم
مامان آرزو
4 خرداد 92 0:02
ان شاالله همیشه سالم و سلامت باشن
ملیکاجونی
4 خرداد 92 0:20
روز پدر برشمامبارک باد.
فلوریا مامان دیانا
4 خرداد 92 11:08
]چقدر پست عااااااااااااااااالی بود
روز پدر مبارک بابایی
دست مامانی گلم درد نکنه که اینقدر عالی حق مطلب رو ادا کرده بود
شاد باشید عزیزان



ممنونم فلوریاجونم
مهسا مامان نورا
4 خرداد 92 13:34
سلام عزیزم خوبی من هم به نوبه خودم واسه شما ارزوی خوشبختی میکنم وامیدوارم که سایه بابای ستیا بالا سرتون باشه و همچنین پدرهای گرامیتون ستیا رو یه عالمه ببوس


ممنون دوست خوبم
فائزه مامان مهدیار
4 خرداد 92 15:07
از پست زیبات لذت بردم زهرا جون خدا مردای زندگیت رو حفظ کنه این روز رو به بابایی ستیا جون و پدر بزرگ های دوست داشتنیش تبریک میگم


ممنونم فائزه جونم
فائزه مامان مهدیار
4 خرداد 92 15:08
ستیای خاله پیشاپیش 9 ماهه شدنت مبارک ک ک


میسی خاله جونی،بوس بوس
FARIBA
5 خرداد 92 1:33
___0♥0♥_____♥0♥0,*-:¦:-* _0♥0000♥___♥0000♥0,*-:¦:-* 0♥0000000♥000000♥0,*-:¦:-* 0♥00000000000000♥0,*-:¦:-* _0♥000000000000♥0,*-:¦:-* ___0♥00000000♥0,*-:¦:-* _____0♥000♥0,*-:¦:-* _______0♥0,*-:¦:-* _____0,*-:¦:-* ____*-:¦:-*_____0♥0♥____♥0♥0 __*-:¦:-*____0♥0000♥___♥000♥0 _*-:¦:-*____0♥0000000♥000000♥0 _*-:¦:-*____0♥00000000000000♥0 __*-:¦:-*____0♥000000000000♥0 ____*-:¦:-*____0♥00000000♥0 ______*-:¦:-*_____0♥000♥0 _________*-:¦:-*____0♥0 ______________,*-:¦:-* ........¸,.•´¨`•.( -.- ).•´¨`•.,¸ ........¨`•-☆•--( “)(“ )-•-☆ *.°doseton dariiiiiim
مامان زهرا
6 خرداد 92 1:39
متین من
6 خرداد 92 2:33
منم روز پدر با تاخیر تبریک میگم ایشالا سایه پدرتون از سر تون کم نشه وهمچنین پدر ستیاجون


ممنون دوست جونم
مامان الیناجونی
6 خرداد 92 8:48
امیدوارم سایه پدر ستیا جون و پدر بزرگهای مهربون همیشه مستدام باشد.


ممنونم دوست مهربونم
✿♡✿ مامان و بابای محمدپارسا ✿♡✿
6 خرداد 92 18:22
سلام عزیزم
ستیا جون ماشالا خیلی ماهه
روی گلشو ببوسید


میسی خاله جونی
مریم
6 خرداد 92 18:38
سلام عزیزم ، وبلاگ خیلی خیلی قشنگی داری
امیدوارم در تمام مراحل زندگیتون موفق و خوشبخت باشید
خوشحال میشم اگه به من هم سر بزنید من یه وبلاگ آشپزی دارم قراره هر روز یه غذا بذارم
البته تازه شروع کردم
اگه اومدی امیدوارم که خوشت بیاد



ممنونم،کاش آدرس وبلاگ میذاشتی تا لینکت میکردم،اگه وبلاگت رو پیداکردم حتما میام
مامان محیا
9 خرداد 92 18:06
سلام عزیزم وبلاگت و خوندم چه دخمل نازی داری ماشالا چقدر شیرینه به منم سر بزن


باشه حتما،کاش آدرس وبلاگ میذاشتی
مهسا مامان نورا
13 خرداد 92 10:10
به وب نورا سر بزن مامانی دعوت شدی؟


ممنون دوست خوبم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ستیانفسم می باشد