ستیا نفسستیا نفس، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 1 روز سن داره

ستیانفسم

از وسعت بی انتهای تو ❤مادر❤

1392/2/11 9:58
نویسنده : مامان زهرا
705 بازدید
اشتراک گذاری

نگاه مهربانت، آب دارد می کند ،دل را

نوازش روی دستان تو می لغزد،به چشمان تو می ریزد،دلم پر می زند تا باز در آغوش مهرت،کودکی باشم ولی از خود خجالت می کشم،از ناسپاسی های دستانم که پیش وسعت بی انتهای تو،هنوزم دیر می آیم سراغت،مادر خوبم

ولی این را بدان ای گل،تمام روزهای من برای توست

 

                                 روزت مبارک مادر عزیزم

 

 

 

                         .

 

سرم را نه ظلم می تواند خم کند

نه مرگ

نه ترس

سرم تنها برای بوسیدن دستهای تو خم می شود مادرم

... از اعماق وجودم اعتقاد دارم که هرروز روز توست

 

برای ستیای دوست داشتنی ام

 

 

                        .

 

 

 

 

نفسی امسال با حضور تو هر روزم روز مادره،تو زیباترین وپاکترین احساسات رو به من هدیه کردی

ومن هشت ماهیست که با وجود تو مادری و عاشقی می کنم

و سرشارم از حس داشتن تو ودوست داشتن تو

از خدای مهربونم می خواهم بتوانم به معنای واقعی برایت مادری کنم

 

 

.

 

                                 قلب عاشقانه دوستت دارمقلب



 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان سونیا
11 اردیبهشت 92 9:28
زیبا ترین کلمه برلب های بشریت کلمه«مادر» وزیبا ترین آوا، آوای«مادرم» است.این کلمه آکنده از عشق و امید است، کلمه شیرین و مهر انگیز که از اعماق قلب بر می خیزد وزیبائی است.مادر همه چیز ماست مادر آن روح جاودانی است که لبریز از عشق و زیبائی است روزت مبارک بانو
مامان الیناجونی
11 اردیبهشت 92 10:28
مادر نمــای قــدرت دنیـــای خلقـــت است

مادر به مـا ز ایــزد یکتــا فضیـــلت است

فـردوس را بــــه زیر قدمهـــاش مانده رب

کـو را مقــام، بعــد خـــدا در عبـادت است

.
روزت مبارک مادر

ممنونم

مهسا مامان نورا
11 اردیبهشت 92 13:33
عزیزم روزت مبارک به امید روزی که ستیا جونم مامان بشه و شما مامان بزرگ گلم شاد وسلامت باشی.
فائزه مامان مهدیار
11 اردیبهشت 92 14:53
زهرا جون روزت مبارک ..........مامان مهربون ستیا جون روزت مبارک
آیدا(ماهک)
11 اردیبهشت 92 18:34
زهراجون روزت مبارک
متین من
12 اردیبهشت 92 1:17
منم روزمادر بهت تبریک میگم دوس جونم بوووووووووووووس


متشکرم عزیزم
خاله سودا
14 اردیبهشت 92 20:20
ستیا جونم خدا مامان مهربونتو واست نیگه داره


دوستت دارم خاله جون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ستیانفسم می باشد