ستیا نفسستیا نفس، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره

ستیانفسم

ستیا به مدرسه می رود

1391/12/16 16:53
نویسنده : مامان زهرا
2,703 بازدید
اشتراک گذاری

      .

سلام سلام

دیروز تولد عمه مهربونم،مطهره جون بود

ومن به همراه مامانی ام ومامان معصومه به مدرسه عمه جون رفتیم

همکلاسی های عمه جونم از دیدن من خیلی خوشحال شده بودن و همشون از مامانی ام میخواستن منو بغل کنن

 

قلبمطهره جــــــــــــــــــــــون در حال فوت کردن شمعقلب

.

 

ومن بغل دوستای عمه جونم

 

.

 

وشب هم تولد خانوادگی داشتیم

 

.

 

عمه جون نتونست منو نگه داره وما دوتایی ولوووووووو شدیم

عمه جون کوچولو

 

.

پدر جون منو و دخمل کوچولوش رو بغل کرده

ماچماچپدرجون مهربونم دوستت دارمماچماچ

 

.

 

اینم یه عکس از کادوهای عمه جونم

 

.


ماچمطهره جونم تولدت مبارکماچ

 

.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

عمه مطهره
16 اسفند 91 21:15
سلام ستیاجونم من تورادوست دارم و وقتی تو را می بینم خوشحال می شوم انشاء ال.. تولد تو ستیا جونم
آیدا
17 اسفند 91 0:03
عزیزم چه عمه کوچولویی عزیزم چه ستیای نازی
زهرا با تلسکوپ نذارین مستقیم به آفتاب نگاه کنه خیلی خطرناکه حتما تذکر بدیا ما میخواستیم واسه خواهر زاده سامان بخریم از رشت فروشنده به ما نفروخت گفت بدون گوا هی نجوم شناسی فروختنش اشتباهه مخصوص که واسه بچه میخواین


ممنون آیداجونم،بله فروشنده اش گفته بود ،چون دوست داشت واسش خریدیم بیشتر شبا آسمون رو میبنه.
فائزه مامان مهدیار
17 اسفند 91 0:20
ای من بخورم این ستیا جونو زهرا جونم هزار ماشالله دخترت نازه من عاشقشم انشالله مدرسه رفتن ستیا
عمه جونی تولد شما هم مبارک ک ک


ممنون فائزه جونم،مهدیارجون رو ببوس
نگین زندایی
17 اسفند 91 1:01
سلام ناناز زندایی.خوش میگذره پیش بچه ها؟تولد عمه جون حسابی داری کیف میکنیا.انشاالاه مدرسه رفتن خودتو ببینم عزیز دلم.مطهره جون تولدت مبارکانشاالاه جشن دانشگاهتو پیش دوستات بگیری عزیزم.هردوتاتونو میبوسم


ممنون نگین عزیزم
مامان مينا
17 اسفند 91 11:58
اخه عمه نازى دارى ستيا جونم خيلى نازى عزيزم انشالا مدرسه رفتن خودت عزيزم تولد عمه جونتم مبارك


ممنون خاله میناجون
فائزه مامان مهدیار
17 اسفند 91 15:13
خصوص ی ی
سمانه مامان آوا
17 اسفند 91 17:14
اییی جان چه عمه کوچولویی داری...مبارک باشه مطهره جون....ببوس ستیا نازو


ممنونم سمانه جون
مدیا
19 اسفند 91 0:38
سلام سیتیاجون خوش بحالت که عمه به این کوچولویی داری انشالله تولده خودت


ممنون
فلوریا مامان دیانا
21 اسفند 91 10:20
ای جااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااان، چه عمه ای داری ستیا جون مطهره جون تولدت مبارک. فکر کنم رسم خانواده ی همسری اینه که زود ازدواج بکنن
ستیا جون مشقات رو نوشته بودی ؟؟

ممنون عزیزم،همسری زود ازدواج نکرده مادرشوهری دیر دختر به دنیا آورده دوست جونم
fariba
22 اسفند 91 1:06
عزیزم چه عجله ای داشتی؟بذار بزرگ تر بشی بعدا
مامان ثمین
23 اسفند 91 3:21
سلام چه دخترنازی دارین ماشاله
عزیزم بیاین پیش ماخوشحال میشیم


ممنون ازلطفتون،حتمامیایم کاش آدرس وب میذاشتین.
مامان کوثری
23 اسفند 91 12:17
عزیزم عکس ها رو برای من ایمیل کنید تا براتون آماده کنم فقط با کیفیت باشه عکس هاتون pink-pen@live.com
آیدا
26 اسفند 91 13:19
زهرا جون پیشاپیش سال نو رو به شما وخانواده عزیزت تبریک میگم امیدوارم سالی پراز موفقیت داشته باشین
فلوریا مامان دیانا
27 اسفند 91 10:23
با ارزوی 12 ماه شادی 52 هفته خنده 365 روز سلامتی 8760ساعت عشق 525600دقیقه برکت 315300ثانیه دوستی سال نو پیشاپیش مبارک @};
FARIBA
30 اسفند 91 3:16
بر سر سفره احساس اگر جایی بود/ سخن ساده تبریک مرا جا بدهید/ سین هشتم سخن ساده ی تبریک من است/ جا سر سفره اگر نیست/ به دلها بدهید…… سال ۹۲ مبارک
فلوریا مامان دیانا
5 فروردین 92 9:36
چه دعایی کنمت بهتر از این خنده ات از ته دل ، گریه ات از سر شوق ، روزگارت همه شاد ، سفره ات رنگارنگ و تنی سالم و شاد که بخندی همه عمر.
ساناز
8 اردیبهشت 92 13:00
دوست دارم


میسی سانازجونم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ستیانفسم می باشد