ستیا نفسستیا نفس، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره

ستیانفسم

دختر نازنینم ،نیم سالگیت مبارک

1391/12/9 23:48
نویسنده : مامان زهرا
2,063 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ستیا نفسم

دختر نازنینم 6اسفندماه وارد ششمین ماه از زندگی قشنگت شدی

ومن وبابایی به بهانه شش ماهه شدنت یه جشن سه نفره گرفتیم

 

        .

 

      دوستای عزیزم ادامه مطلب رو از دست ندین


                        .

 

                       

 

                    .

 

                 این لباس رو بابایی واسه شش ماهه شدنت واست خریده عروسکم

 

              .

 

                  .

 

  ماچ نفسی به سختی ازت عکس گرفتیم ، ماشاالله هرچی بزرگتر میشی شیطونتر میشیماچ

 

                   .

 

اون شب شام رفتیم بیرون ،این چند تا از عکسای اون شبه، دوربین تو کیفم بود تونستیم ازت عکس بگیریم

 

  .

با دیدن غذا آب دهنت راه افتاد

.

وما مجبور شدیم واسه اینکه شاممون رو میل کنیم شمارو رو میز دراز کنیم

.

 

وحالا چند تا از عکسای 5 ماهگی تا 6 ماهگیت رو میزارم

              

                        .

             

        .

 

این اولین باریه که موهاتو خرگوشی بستم

.

 

.

 

تو این عکسا داری لباس عروست رو پرو میکنی واز دست زدن به تورهای لباس خوشحالی

 

.

 

دخمل نازم توی این ماه میتونی بشینی و از اینکه میتونی بشینی خیلی خوشحالی و وقتی میزارمت تو رورورک با رورورکت حرکت میکنی ،مخصوصا وقتی رورورکت رو سرامیک باشه که به همه جا سرک میکشی

و عاشق بازی کردنی ، وقتی بابایی میاد کنارت با خنده ازش استقبال میکنی و بابایی هم که غش میکنه واست

دوست داری روی شونه بابایی بشینی و بازی کنی

چند روزیه صبحها میام اتاقت تابهت سر بزنم میبینم بیداری  و داری بازی میکنی وپاهات رو میاری طرف دهنت ومنم قایمکی مشغول تماشای تو میشم یه چند دقیقه ای باخودت بازی میکنی وبعدش زمانی که متوجه حضور من میشی چشمهای نازت رو درشت میکنی و واسم لبخند میزنی ومنم کلی قربون صدقت میرم ومیام کنارت دراز میکشم ونازت میکنم توام که قربونت برم عاشق این هستی که همش ببوسمت وموهاتو نوازش کنم ، بعدش تو با اون دستای کوچولو ومهربونت صورت منو ناز میکنی و یه صداهای دلنشینی از خودت در میاری مثلا داری بامن صحبت میکنی و منم میگم : جانم مامانی و تو بازم دستای کوچولوت رو میکشی رو صورت من،اون لحظه یکی از قشنگترین لحظات زندگی منه

این روزا دوست دارم همش کنارم باشی و از بودنت لذت ببرم،دلم نمیاد تنهات بذارم و توام حسابی بهم وابسته شدی

بابایی به خاطر تو زودتر از همیشه میاد خونه وبیشتر وقتها قرارهای کاریش رو کنسل میکنه وتلفنی حلشون میکنه

ومیگه دوست دارم بیشتر وقتم رو با دخترم بگذرونم

خلاصه کلام اینکه ما روز به روز داریم بیشتر از قبل عاشقت میشیم

فدای چشمهای ناز تو

 

تو این عکسها تازه دالی کردن یاد گرفتی و داری بامن بازی میکنی

.

 

.

 

 

.

بعد بازی یکم نشستی ،ومن که دیدم خوابت گرفته خوابوندمت

دوستت دارم عروسکم





 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

سمانه مامان آوا
10 اسفند 91 0:31
نیم سالگیت مبارک دخمل ناز و دوست داشتنی...بوسسسسس
این وروجکا روز به روز دوست داشتنی تر و با نمک تر می شن!


میسی خاله سمانه جون،آواجون رو ببوس
فائزه_مامان مهدیار
10 اسفند 91 1:09
فدای ستیا گلی با عکسای قشنگش
برای بار دوم شش ماهگیت مبارک
من هم واسه مهدیار کیک گرفتم واکسن زده بود حال نداشت منم اذیتش نکردم حتی یه عکس هم نداره
مامان ستیا خصوصی داری


ممنون عزیزم
مامان آناهیدمهربون
10 اسفند 91 2:44
شیش ماهگیت مبارک عژیژمممممم
فلوریا مامان دیانا
10 اسفند 91 9:09
الهیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
عزیز دل خاله نیم سالگیت مبارک ایشاله جشن 120 سالگی
فقط یه سوال؟
خاله راستشو بگو ، کیک رو هم سه نفری خوردین؟
سهم ما چی میشه!!
ستیا جون مدل خرگوشی خیلی بهت میاد
یه سوال دیگه؟ خاله شما که توی عروسی عمو جون خودت عروس شده بودی و لباس عروس خوشگل پوشیده بودی ، حال بگو داماد کی بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خیلی دوست دارم ستیا جووووووووووووووون

خیلی ممنون خاله جون،نه خاله سه نفری نخوردیم فرداش به مادرجونها و... دادیم
خاله دست رو دلم نذار مامانی ام میگه من دخملمو شوهر نمیدم الکی لباس عروس تنم میکنه، فدای تو خاله جونم
مامان مينا
10 اسفند 91 11:47
شش ماهكيت مبارك عزيز دلم ايشالا هميشه سايه مامان و بابا بالاى سرت باشه دوست دارم


میسی خاله جونم
فائزه_مامان مهدیار
10 اسفند 91 12:33
خصوصی ی ی ی
آیدا
10 اسفند 91 12:46
ای جانم من درسته تورو هام میکنم زهراجون چقدر قشنگ نوشتی تمام حس مادرانگیم برانگیخته شد نازی واسم دعاکن که یه روز منم واسه نی نیم ازاین حسام بنویسم


باشه دوست جونی، ان شاالله به همین زودیا یه نی نی خوشگل و توپول موپول رو تو بغلت ببینم آیدا جونم
مائده(ني ني بوس)
10 اسفند 91 13:06
نيم سالگيت مبارك خوشگل خاله


ممنون عزیزم کاش آدرس وبت رو میذاشتی
مامان فرشته کوچولو
10 اسفند 91 16:44
عزیزم 6 ماهگیت مبارک مامانی هزارماشاالله دخملمون خیلی ناز و دوست داشتنیه دوسش دارم خدا حفظش کنه الهی که همیشه با هم شاد باشین
آیدا
10 اسفند 91 23:51
اتفاقا آیدا قراره شنبه بیاد استارا با چند نفر از بچه ها قرار گذاشتن خواسته منم ببینه احتمالا اگه بتونم میرم اگه کارای خونه بذاره.
مهشید
11 اسفند 91 18:28
عزیزدلم شش ماهگیت مبارک خیلیییییییییییییییییییییییی دوستت دارم


ممنون مهشید عزیزم
آیدا
11 اسفند 91 21:32
زهراجون خصوصی داری؟
مامان آنی
12 اسفند 91 10:50
تولدت مبارک دخمل ناز و خوشگل چه کیک خوشگلی موهای دوگوشیت هم خوشگله ستیانفسی
آیدا
13 اسفند 91 1:01
مرسی زهرا جان خیلی کمک کردی دوست خوبم


خواهش میکنم عزیزم
مائده(ني ني بوس)
13 اسفند 91 8:59
عزيزم آدرس وبم: www.niniboos.niniweblog.comk
متین من
15 اسفند 91 13:50
نیم سالگیت خیلی مبارکه خانم خوشکله


ممنون عزیزم
خاله سودا
17 اسفند 91 23:58
دختر تو چقد شیطون شدیییییییییی....لپات چقد هلو شده یه یه میخورمشون..ایشالا خدا به همه فرشته ی ماهی مثل تو بده
الناز
18 فروردین 92 17:35
سلام
ای جــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــان چه دخترنازی بوس بوس خدا حفظت کنه خوشکل خانمی


ممنون عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ستیانفسم می باشد