ستیا نفسستیا نفس، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه سن داره

ستیانفسم

ستیانفس پسملی شده

1391/10/21 23:02
نویسنده : مامان زهرا
1,324 بازدید
اشتراک گذاری

من پسمل شدم

.

قهقههقهقههقهقههقهقههقهقههقهقههقهقههقهقههقهقههقهقههقهقههقهقههقهقهه

.

این لباس پسرونه رو مامان معصومه جونم عید امسال از مالزی واسم خریده

آخه خانم دکتر گفته بود من پسملی هستم قهقهه ولی دخملی شدم

مامانی ام که دید الان اندازه ام شده تنم کرد وکلی بهم خندیدن

منم بادیدن خنده اونا خندیدمقهقهه

.

شبیه دایی جونم شدم

.

چی می گی مامان جونم؟؟؟

.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

نگین زندایی
21 دی 91 23:57
الهی من فدات بشم،آخه توچقدر بانمکی،خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی شبیه دایی جون شدی عزیزم،ستیاجون خیلی بهت میاد،وقتی این عکس روبادایی جون دیدیمدایی کلی بهت خندید،آخه من و دایی جون خیلی تورو دوست داریم
دوست داشتیم الان پیشمون بودی کلی بوست میکردیم

ممنون زندایی جونم خیلی دوستتون دارم
همسایه مامان بزرگ (^_^)
22 دی 91 18:09
ای جوووونم..جوراباش چه نازن..
ساناز
23 دی 91 2:30
سلام. شما میتونی لباسای نی نی تون رو که استفاده نمی کنی توی سایت ما بفروشی همینطور میتونی با کمترین قیمت کلی لباس قشتگ خرید کنی برای اطلاعات بیشتر به من زنگ بزن۰۹۳۷۱۱۳۹۵۵۹
مامان شايان
23 دی 91 11:25
سلام پسرم شايان تو مسابقه ي تولد 2 سالگي ني ني وبلاگ شركت كرده و منتظر دستاي پر مهر شماست تا 2 تا راي خوشكل بديد منتظريما... زود بيايد .شماره 22 تا دوشنبه فقط وقت داريم
مامان شايان
24 دی 91 18:13
سلام پسرم شايان تو مسابقه ي تولد 2 سالگي ني ني وبلاگ شركت كرده منتظر دستاي پر محبت شماست تا بهش راي بدين خاله جون ترو خدا زود بياين فقط تا دوشنبه وقت داريم راستي بايد به 2 نفر راي بدين تا ثبت بشه ممنون اينم لينكش http://koodakeman91.niniweblog.com/post1099.php
ساناز
28 دی 91 11:18
ستياپسملى شدن خيلى بهت مياد

ای بابا
مامان آنی
2 بهمن 91 19:19
لباس دخترونه و پسرونه نداره بگو مامانی من در هر لباسی خوشگلم

ممنون خاله آنی جونم
سجاد
4 اردیبهشت 92 22:04
به ما هم سر بزنین ...
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ستیانفسم می باشد