ستیا نفسستیا نفس، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 4 روز سن داره

ستیانفسم

ببعی می گه بع بع ، دنبه داری؟ نه نه

1391/10/15 11:59
نویسنده : مامان زهرا
3,309 بازدید
اشتراک گذاری

.

سلام سلام صد تا سلام به همه دوستای گلم

من وببعی ام

.

بدو بیا ادامه مطلب

بیا ومنو ببعی جونم رو ببین....................

خب الان واستون قصه خودمو وببعی جون رو تعریف می کنم

دیشب مامانی وبابایی واسم یه ببعی خریدن

از اونجایی که من خیلی دخملی خونگرمی هستم زودی باجناب آقای ببعی خان دوست شدم

 .

زودی مامانی ام رو صدا کردم تا بیاد وعکسای یادگاری از من وببعی جون  بگیره

.

.  . از آشنایی باهات خیلی خوشحالم ببعی جون

.

یه ماچ می دی؟

.

ای بابا چرا قهر می کنی؟

اصلا برو اون طرف، ببعی بددددددددددد

راستی راستی قهرکرد

.

مامان حالا من چی کار کنم،

مامانی ام میگه:ستی جونم گناه داره ،باهاش آشتی کن

آخه مگه من قهر کردم،خودش قهر کرد

 

چاره چیه برم منت کشی

.

بالاخره آشتی کردیم

.

وای چقدر گرسنمه

ستی وببعی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

نگین زندایی
15 دی 91 12:09
سلام ستیا جونم.وای وای چه ببعی خوشکل موشکلی داری عزیزم.ستیا ببعی داره خودشو برات لوس میکنه میخواد نازه شو بکشی.به ببعی جونت یاد بدی که قهر کاره بدیه همیشه با هم دوست باشین.وقتی یه دخمل خوشکلی مثل ستیا خانم پیشش هست نباید که قهر کنه.تو سعی کن همیشه بخندی.

چشم زندایی جونم
بابای ارشیا
15 دی 91 12:38
آخ بعبعی کجایی تو ؟ توی کدوم سماعی تو ؟ وای بعبعی اگه نیای من دق میکنم وفا کن تو این شبا، بد عهدیه پیر و جوون ، سری تویِ سرا کن آخ بعبعی اینجا هوا تاریکه کوچه ی هر رهگذری به حکم شب ، باریکه وای بعبعی غصه داره می خوردم رنج داره یواش یواش و بی صدا میکشدم غصه ی این شهر خراب و بی صدا غصه ی این غروب تلخِ جون گزا آخ بعبعی چیزی بگو دادی بزن آخ بعبعی نیومدی من پیر شدم اسیر بازی های تقدیر شدم خودت گفتی وقتی اشکام روون شدن پی راهت دوون شدن وقتی که بی صدا پُرِ درد شدم تنهای تنها ، تو شهرِ سرد شدم میام میام ، میبوسمت به بع بعم میدوزمت
همسایه مامان بزرگ (^_^)
18 دی 91 15:01
سلام عسل خاله..به به چه دختر مهروبونی ˘◡˘
امروز اومدی پیش من عزیزم..چه خوب با من خندیدی بلند بلند..♥♥(✿◠‿◠)♥♥
چه ببعی قشنگی داری عزیزم.از امروز من و تو دو تا دوست خوب هستیم..قبوله؟
ⓝⓐⓢⓘⓜ

ممنونم خاله نسیم جونم
قبوله
مامان کوثری
18 دی 91 19:15
با سلام با طراحی تقویم 92 با عکس کودک عزیزتان و طراحی انواع تم های تولد در خدمت شما هستیم طرح های جدید تقویم ما را حتما ببینید http://temparti.blogfa.com/
بابای ارشیا
19 دی 91 15:18
سیتا بعبعی جون
داد بزن ، فریاد بزن
بگو مامان خانمی
بگو بابا جونمی
یه عکس تازه ازم بگیرین و بزارید تو وبم دیگه بهشون بگو شما که مث ارشیا گوشی موبایلتون نشکسته آخه


مامان آنی
20 دی 91 18:50
ای جانم خانم ناز ناز
ببعی شو ببین چه بامزست مبارکت باشه گلم
دست مامان و بابا درد نکنه

ممنون خاله آنی جون
خاله سودا
21 دی 91 15:36
چه ببعی نازک نارنجیی..کندی مرسی که باهاش آشتی کردی ..
ساناز
27 دی 91 21:56
توخودت ببعى هستى


ای شیطون
مامان روناک
30 دی 91 15:29
jigareto ro beram ba oon negahe nazet


ممنون
نرگس مامان باران
6 بهمن 91 23:42
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ستیانفسم می باشد