ستیا نفسستیا نفس، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 26 روز سن داره

ستیانفسم

واکسن چهارماهگی من

1391/10/12 15:15
نویسنده : مامان زهرا
832 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوست جونای من

این عکس نشون می ده که من آماده شدم ومی خوام برم که واکسن  بزنم

.

وقتی  که می خواستن بهم واکسن بزنن خودم رومحکم به مامان معصومه چسبوندم آخه مامانم دلش نیومد اون صحنه روببینه ومنو داد بغل مامان باباجونم

وقتی واکسن روبهم زدن خیلی درد داشت، داد زدم وگریه کردمگریهگریهمامان معصومه کلی نازم روکشیدوبعدش منو داد بغل مامانی ام گریهگریه

مامانی بوسم می کردماچماچماچماچماچماچ

نازم می کردخجالتخجالتخجالتخجالت

تا آروم شدم،وقتی رسیدیم خونه آروم شده بودم، مامانی ام بهم قطره استامینوفن داد خوابم بردقلب

.

اون روز تاغروب خوابیدم،دیگه گریه نکردم فقط یکم بی تابی می کردمخجالت

چشمکچشمکچشمکچشمکچشمکچشمکچشمکالان حالم خیلی بهترهچشمکچشمکچشمکچشمکچشمکچشمکچشمک

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

سمانه مامان آوا
12 دی 91 0:20
الهی بگردم درد کشیدی خاله جون....ایشالا که الان خوب شده باشی بوسسسس....خاله جون اسم شما چیه تارا یا ستیا؟...اگه ستیاست به چه معنی هست؟...


من ستیا هستم
معنی اسمم:دنیا،روزگار ومعروف به ملکه خواهر کورش هخامنشی .توی فارسی یعنی دنیا توی عبری لقب حضرت معصومه(س)وحضرت مریم یعنی بانوی پاکدامن.باحیا.بلند مرتبه در اوستا هم به فرشته هایی میگفتند که موکل نعمت و عدالت بودند
ممنون که به من سرزدین
شیرین
12 دی 91 0:47
سلام خانمی
خیلی درد داشت
الهی فدای توبشم

الينا گلينا
12 دی 91 15:55
اي جونم .حالا فكر مي كنه مي برينش ددر.خبر نداره مي ره آمپول بزنه.نااااااااااااااازي
ساناز
12 دی 91 16:13
اولا اسمت خیلی قشنگه و دوما سلام عزیزم. خیلی دخمل با مزه ای داری...خیلی لطف میکنی اگه به وب سایت ما هم بری...ما چند تا مامان هستیم که لباسای نی نی هامون رو که بهشون کوچیک شدن و نو موندن توی سایت میفروشیم و خرید هم میکنیم...امیدوارم باهام تماس بگیری
مامان مينا
12 دی 91 17:50
اخه عزيزه دلم ايشالا كه تا الان خوب شده باشى دخمل خوشكل
سمانه مامان آوا
13 دی 91 10:35
مرسی که توضیح دادی....خیلی اسم قشنگی داری خاله جون...معنیشم بسیار زیباست...ایشالا که خوش نام باشی خانوم گلی
ayda
13 دی 91 18:03
سلام عزیزم من هرروز به وبلاگتون سرمی زنم امیدوارم منو لینک کنید
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ستیانفسم می باشد