ستیا نفسستیا نفس، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه سن داره

ستیانفسم

تولد عمو مسعود جونم

1391/10/7 18:19
نویسنده : مامان زهرا
6,080 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب تولد عمومسعودم بود هورادلقکهورادلقکهورادلقک

این عکس کیک تولد عمو جونمه ،تامن برسم عمه کوچولو موچولوم روی کیک رو به این شکل درآورده بود

.

من وعمه جونم بغل عمو مسعود نشستیم و چون مامانی می خواست فقط مادوتاتوعکس باشیم این عکس رو به این شکل درآوردهچشمک

.

.

اینم منم بغل عموجونم لم دادم و بهش میگم عمو جون 26سالگی ات مبارکهوراهورا

.

من تو این عکس خیلی خوشحال امقلبمامانی ام می گه مثل دایی مسعودم می خندمخجالت

آخه اسم دایی جونمم مسعوده

ا..

.

اینجاس که می گن محبتای عمه جون ناز من قلنبه شدهقلبعمه جون مطهره دوستت دارمماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان آنی
6 دی 91 13:24
ایشاله که همیشه تو خونتون جشن و شادی باشه تا همیشه لبخند زیبا رو لبت باشه ستیای
ناز و مامانی


ممنون خاله آنی جون
ویانای نازو ازطرف من ببوس
مامان سمانه
27 تیر 93 18:06
اقا من لمز میخوام تقریبا همه عکساتو دیدم جیگرم خاله قربونت بشه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ستیانفسم می باشد