ستیا نفسستیا نفس، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 1 روز سن داره

ستیانفسم

شب یلدا

1391/10/7 18:19
نویسنده : مامان زهرا
1,279 بازدید
اشتراک گذاری

قلبسلام

سی ام آذره ویک شب زیبا       یه شب بلند به اسم شب یلدا

شب شب نشینی و شادی وخنده      شبی که واسه شمام خیلی بلنده

الهی که صد سال وصد سال      مثل امشب باشید شادوخندان

 

دوستای عزیزم یلدای همتون مبارک

ما امشب خونه پدرجون بابایی هستیم ومامان زهرایی این دوتا عکس رو واسم گذاشت

/

/

این اولین شب یلدای منه

ان شاءالله عمرهمه تون به بلندی شب یلدا باشهقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

نازنین
1 دی 91 0:44
وای خدا چه دختر نازی یلدات مبارک خانم کوچولو
بابا محمود
1 دی 91 1:24
دختر خوشگلم خیلی دوست دارم وبرات تو این شب طولانی عمر طولانی پر از شادی، خوشبختی وهمیشه سلامتی آرزومندم
بابای ارشیا
2 دی 91 0:25
عروسک یلدات مبارک . ولی از اون هندوانه ای که مامانی بران روش هنرمندی کرده شاید یه خورده از یلدا بترسی نه شوخی کردم . ماشلله خوشکل و شیرین و دلبری الهی در سایه بابا و مامان سلامت و شادمان باشی
بابای ارشیا
2 دی 91 13:35
اگه گفتید این چشمهای ناز به چی می مونن ؟! ماشالله اوئن چونه کوچولوش حال میده واسه یه گاز کوچولو باباییش بجای ما یه گازکی میگیری؟
الينا
2 دی 91 13:48
سلام عزيزم من شما را لينك كردم.اميدوارم دوستهاي خوبي براي هم باشيم.عكس هاي دخترت خيلي نازه
نگین زندایی
2 دی 91 20:24
سلام ستیا جونم یلدات مبارک خانم خوشگل.راستی ستیا هندونت چه خوشگل شده!چه با نمک شدی با اون موهات عسله من.خوشگله من زندایی همیشه آرزوی بهترین هارو برات داره.
خاله سودا
5 دی 91 13:50
وااااااااای چه دخمل خوشگلییییییییی...چه موهای خوشگلی.چه چشمای خوشگلی.چه لباس خوشمزه ای.....اولین یلدات مبارک باشه ناس ناسی


میــــــســـــــــــی خاله جونم
خاله نيلو
22 بهمن 91 18:35
ستيا جونم دلم واست تنگ شده
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ستیانفسم می باشد